آنالیز قسمت دوازدهم قورباغه؛ آرامش پیش از آشوب!

به گزارش هنجس بلاگ، قسمت دوازدهم سریال قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده روز دوشنبه 18 اسفند ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آنالیز قسمت دوازدهم قورباغه؛ آرامش پیش از آشوب!

جهت دریافت خدمات طراحی شاه نشین ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در خلاصه داستان این قسمت آمده است: همواره ترس از این که تو تنها کسی نیستی که همه چی رو می دونی، آدمو نابود می کنه. بدترین لحظه برای آدم زمانیه که فکر کنه کسی که می دونه قراره با کسی که نمی دونه تنها باشه سریال در قسمت دوازدهم کمی هم وارد زندگی لیلا، خواهر نوری می گردد. لیلا که تا الان بیشتر تصاویر سکوت او را دیده بودیم و به نظر می رسید از بچگی اش تا به امروز زیر سایه برادرش کار خاصی انجام نمی دهد، تعیین می گردد بازی های مخصوص به خودش را دارد.

لیلا بعد از مدتی آشنایی و رفت آمد با پسری معتاد با شمس آشنا می گردد، امیرعلی شمس. همان کسی که انگشت بریده شده او در قسمت های گذشته ماجرا های زیادی را برای رامین، سروش و نوری رقم زد و درنهایت منجر به کشته شدن سروش شد. لیلا به شمس دل می بندد و به مرور به او نزدیک می گردد، به حدی نزدیک که دیگر به معشوقه او بدل می گردد. لیلا شبی با ماشین خود همسر و پسر شمس را زیر می گیرد و آن ها را می کشد. درنهایت نیز تقصیر را به گردن دوستش فواد می اندازد و شمس هم او را به بدترین شکل ممکن به قتل می رساند.

بدین ترتیب شته ارتباط شمس با نوری و قدرتش تعیین می گردد. لیلا که هنوز هم با شمس در زندان ارتباط دارد، حتی این واقعیت را که قدرت نوری نه به دلیل هیپنوتیزم که به خاطر ماده مرموز قورباغه است، به شمس می گوید و مامور می گردد تا به برادرش خیانت کند و همه مواد را در اختیار شمس بگذارد. قورباغه وارد فصل جدیدی از داستانش می گردد. فصلی که در آن سروش که تاثیر زیادی در زندگی و قدرت نوری داشت، دیگر زنده نیست و لیلا هم بعد از سال ها سکوت و حرکت در خفا تصمیم دارد بازی هایش را گسترش بدهد و کار های خطرناک تری را از آن چه تا به امروز انجام می داده است، بکند.

فارغ از سبک و شکل بازی فرشته حسینی نقش لیلا نقشی کلیدی و جذاب است که به بهترین نحو توسط هومن سیدی نوشته شده است. با پر رنگ تر شدن نقش لیلا شکل کارگردانی و فیلم برداری قورباغه نیز که در قسمت های مختلف متغیر است، به حال و هوای فیلم های نوآر نزدیک تر از قبل می گردد و لیلا زن اغواگر قصه است.

قورباغه همچنان در اوج و با کیفیتی بی سابقه و بسیار جلوتر از سایر ساخته های شبکه نمایش خانگی به کار خود ادامه می دهد. سریال هومن سیدی به اتفاقی در میان سریال های ایرانی بدل شده است که در چشم انداز نزدیک هم به نظر نمی رسد کسی به پای آن برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2766

به "آنالیز قسمت دوازدهم قورباغه؛ آرامش پیش از آشوب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز قسمت دوازدهم قورباغه؛ آرامش پیش از آشوب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید