لوکیشن فیلم: ماموریت غیرممکن، فال اوت

به گزارش هنجس بلاگ، سری فیلم های ماموریت غیرممکن یکی از مجذوب کننده ترین سری فیلم های اکشن است که هر بار با بازی تام کروز، علاقه مندان به سینما را با صحنه های اکشن و مجذوب کننده و چشم انداز ها و لوکیشن های نفس گیر، به هیجان می آورد.

لوکیشن فیلم: ماموریت غیرممکن، فال اوت

مأموریت: غیرممکن، فال اوت (یا پیامد)، فیلمی در ژانر اکشن و جاسوسی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک کوری و محصول سال 2018 ایالات متحده آمریکا است.

این فیلم، در مجموع ششمین فیلم از مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن است. بعد از فیلم ملت سرکش، این دومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک کوری آن را کارگردانی کرده است.

این قسمت از فیلم، با تحسین گسترده منتقدان و تماشاگران همراه بود. منتقدان در نقدهای خود، قلم داستانی، تیم بازیگری، طراحی سکانس های اکشن و اجرای آن ها را ستایش کردند و فال اوت را در زمره بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما جای دادند.

مأموریت: غیرممکن - فال اوت، بهترین میانگین نمرات را از متاکریتیک و راتن تومیتوز دریافت کرده و تحسین شده ترین فیلم این مجموعه است. این فیلم پیروز شد در اکران دنیای خود 790/6 میلیون دلار فروش کند در حالی که بودجه ساخت آن 178 میلیون دلار بوده است. فال اوت؛ پرفروش ترین فیلم مجموعه مأموریت غیرممکن و ششمین فیلم پرفروش سال 2018 است.

تام کروز، این بازیگر باتجربه و کاربلد، بیشتر صحنه ها را بدون کمک گرفتن از جلوه های ویژه کامپیوتری بازی می کند. برای ساخت این فیلم، تام کروز، پرواز با هلی کوپتر را آموزش دید. در صحنه ای که از هواپیما بیرون پرید، خود تام کروز بازی کرد و حتی به خاطر صحنه ای که در لندن فیلمبرداری شد و از بام یک ساختمان پرید، آسیب دید و مراحل تولید فیلم، چند هفته عقب افتاد.

بازیگرانی از جمله سایمون پگ، ربکا فرگوسن، الک بالدوین و وینگ ریمز نقش های خود در قسمت قبلی ماموریت غیرممکن را تکرار می کنند. بازیگران تازه این قسمت از مجموعه عبارت اند از هنری کویل، ونسا کربی، سیان بروک و آنجلا باست.

این قسمت از سری فیلم های ماموریت غیرممکن، لوکیشن های متعددی در کشورهای مختلف دنیا دارد؛ از نروژ و نیوزیلند گرفته تا فرانسه و امارات متحده عربی. در واقع یکی از چیزهایی که در این فیلم توجه بینندگان را جلب می کند، لوکیشن های خیره کننده و چشم انداز ها مجذوب کنندهی است که در پس زمینه صحنه های اکشن و دلهره آور فیلم خواهید دید.

اگر فیلم را دیده باشید حتما کنجکاو شده اید که این چشم انداز ها خیره کننده، کجای این کره خاکی قرار دارند. در ادامه چند مورد از لوکیشن های زیبای این سریال را معرفی می کنیم بدون اینکه بخشی از داستان فیلم، لو برود.

صحنه های پایانی فیلم، چشم انداز های خیره کننده دارد. این صحنه های مجذوب کننده در پریکستولن در نروژ فیلمبرداری شده است. پریکستولن یک لندمارک بسیار مشهور در کل دنیا است. پرتگاهی به بلندای 604 متر و سطحی هموار به ابعاد تقریبی 25 در 25 متر است. پریکستولن حدود ده هزار سال پیش و در عصر یخبندان و با رسیدن یخچال های طبیعی به لبه پرتگاه پدید آمده است. طی این دوره آب یخچال در درز و شکاف های کوهستان منجمد شده و پایان به توده های سنگی بزرگ و زاویه دار شکسته شد که بعدا از طریق جریان یخچالی جابه جا شدند.

بیشتر صحنه هایی که در آنها پرواز هلی کوپترها به نمایش درآمده، در منطقه کویینز تاون در نیوزیلند فیلمبرداری شده است.

بخش هایی از آن در دریاچه Quill می گذرد که به آبشار ساترلاند (Sutherland) منتهی می شود. ارتفاع کلی ریزشگاه این آبشار 581 متر است.

عوامل تهیه این فیلم، بخشی از فیلم را در جزیره جنوبی نیوزیلند فیلمبرداری کرده اند. صحنه های مربوط به کمپ پزشکی در کشمیر، در واقع در منطقه کویینزتاون فیلمبرداری شده است.

صحنه ای که در آن تام کروز از یک هواپیمای نظامی پایین می پرد، در ابوظبی فیلمبرداری شده است.

بخش های زیادی از فیلم در شهر زیبای پاریس می گذرد. در این صحنه ها می توانید مشهورترین جاذبه های گردشگری و آثار معماری پاریس را ببینید.

صحنه های تعقیب و گریز در خیابان های قدیمی پاریس، یکی از زیباترین صحنه های سریال است.

برج ایفل، گراند پله و طاق پیروزی از مهم ترین و متمایزترین جاذبه های پاریس است که در صحنه های فیلم خواهید دید. کاخ گارنیه و باغ کاخ سلطنتی از دیگر جاذبه های مهم پاریس است که در فیلم می بینید.

خانه اپرای کاخ گارنیه یک بنای باشکوه به سبک نئوباروک است که به عنوان مکانی برای برگزاری اجراهای باله و اپرا ساخته شده است. این بنا از طریق شارل گارنیه و بین سال های 1862 تا 1875 ساخته شده است. نمای ساختمان، ستون هایی به سبک کلاسیک دارد و دارای 8 تتندیس است که هرکدام نمادی از یک مفهوم است؛ موسیقی، شعر و...

این خانه اپرا در طول فعالیت خود، میزبان هنرمندان بسیار مشهوری بوده است از جمله بتهون و موتسارت. این مجموعه وسعتی در حدود 11 هزار مترمربع و برای 2200 نفر ظرفیت دارد. بیشتر وسعت این مجموعه به تالار اصلی اختصاص دارد که ورودی باشکوهی با ستون های مرمرین و پلکان مجلل دارد. اودیتوریوم مجموعه با پرده های قرمز و طلایی، از دیگر ویژگی های مجذوب کننده این مجموعه است. تالار اصلی به زیبایی تمام با نقاشی های دیواری مزین شده است.

صحنه های قایق رانی در رود زیرزمینی در کانال سن مارتن فیلمبرداری شده است.

کانال سن مارتن در سال 1825 راه اندازی شده و هدف اصلی آن، رساندن آب آشامیدنی به پاریس بوده است. این کانال از سال 1993 به عنوان یادمان تاریخی معرفی شده است. اهالی شهر گاهی برای تفریح و وقت گذرانی به این کانال سر می زنند. این کانال، مکانی برای قایق سواری و یا قدم زدن در تابستان است و اطراف آن پر از گردشگاه های تفریحی است.

قبل از ترک پاریس، ایتان هانت با بیوه سفید در کنار رود سن ملاقات می کند. از آنجا، چشم اندازهای زیبایی از کلیسای نوتردام قابل مشاهده است.

ماجرای فیلم در لندن ادامه پیدا می کند. صحنه هایی از فیلم در برج تیت مدرن فیلمبرداری شده است.

کلیسای جامع سنت پل، از دیگر آثاری است که در فیلم خواهید دید.

کلیسای جامع سنت پل، یک کلیسای بزرگ و مشهور در لندن است که به عنوان یکی از بناهای مشهور و لندمارک های مهم این شهر شناخته می شود. ساخت این کلیسا که در اواخر قرن هفدهم شروع در اوایل قرن هجدهم در سال 1710 به پایان رسید. معماری به نام سر کریستوفر رن آن را طراحی کرده است تا جایگزینی برای کلیسای دیگری باشد که در همین مکان قرار داشت و در آتش سوزی بزرگ لندن ویران شد. کلیسای سنت پل در واقع، سومین کلیسای ساخته شده در همین مکان است.

آرامگاه بسکمک از افراد سرشناس از جمله لرد نلسون، دوک ولینگتون و خود کریستوفر رن نیز در این کلیسا قرار گرفته است.

موقع فیلمبرداری یکی از صحنه ها، مچ پای تام کروز دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و مراحل تولید فیلم، هفت هفته به تاخیر افتاد.

منبع: کجارو / atlasofwonders.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3708

به "لوکیشن فیلم: ماموریت غیرممکن، فال اوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکیشن فیلم: ماموریت غیرممکن، فال اوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید