برنامه ریزی طرفداران ترامپ برای شرکت در دومین مراسم تحلیف فرضی او

به گزارش هنجس بلاگ، هزاران نفر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا در حال برنامه ریزی برای شرکت در دومین مراسم تحلیف او به صورت نمادین و فرضی در تاریخ بیستم ژانویه هستند.

برنامه ریزی طرفداران ترامپ برای شرکت در دومین مراسم تحلیف فرضی او

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، بیش از 60 هزار نفر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا در صفحه فیسبوک خود اعلام کردند که قصد مشارکت نمادین در برنامه دومین مراسم تحلیف ترامپ را دارند.

بنا به این گزارش، بیش از 260 هزار نفر از کاربران آمریکایی طرفدار ترامپ در صفحه رویداد، برچسب علاقمند را علامت گذاری کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

از سوی دیگر، فیسبوک به صفحه رویداد این هشدار را داد که جو بایدن رئیس جمهور منتخب است و او قرار است در 20 ژانویه 2021 به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کند.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا بار دیگر با تاکید بر وجود تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که در انتخابات شکست نخورده است.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: پیتر ناوارو گزارشی 36 صفحه ای منتشر کرده که نشان می دهد ادعای تقلب در انتخابات برای پیروزی ترامپ بیش از حد کافی است. یک گزارش عالی از پیتر. بر اساس آمار شکست من در انتخابات ممکن نیست. اعتراضات بزرگی در واشنگتن دی سی در روز 6 ژانویه (17 دی ماه) در راه است. آنجا باشید.

کالج الکترال در نشست دوشنبه خود رسما پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات را در انتخابات جنجالی 3 نوامبر تایید کرده است اما ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست در انتخابات نشده و این در حالی است که بایدن قصد دارد 20 ژانویه رسما قدرت را در دست بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2383

به "برنامه ریزی طرفداران ترامپ برای شرکت در دومین مراسم تحلیف فرضی او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی طرفداران ترامپ برای شرکت در دومین مراسم تحلیف فرضی او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید