دادستان آمریکا: نیروهای اجرای قانون در حمله به کنگره حضور داشتند

به گزارش هنجس بلاگ، دادستان آمریکا آدینه شب اعتراف کرد که شماری از نیروهای اجرای قانون که خود مسئول حفظ امنیت شهر هستند در حمله 17دیماه به ساختمان کنگره حضور داشتند.

دادستان آمریکا: نیروهای اجرای قانون در حمله به کنگره حضور داشتند

از شبکه سی ان ان، مایکل شروین دادستان ایالات متحده در واشنگتن دی سی در کنفرانس خبری گفت که مقامات در حال آنالیز پرونده فزاینده ای از افسران اجرای قانون هستند که گفته می گردد 17 دیماه در یورش به ساختمان کنگره شرکت داشتند.

شروین اضافه نمود: متأسفانه با ادامه این پرونده شاهد نشانه هایی هستیم مبنی بر اینکه مأموران اجرای قانون، چه ماموران سابق و چه کنونی، ممکن است در این رویداد شرکت نموده باشند.

دادستان آمریکا گفت: دو افسر پلیس از راکی مونت و ویرجینیا روز پنجشنبه به اتهامات فدرال در خصوص یورش به کنگره دستگیر شدند.

به گفته شروین، ما اهمیت نمی دهیم که حرفه شما چیست، چه کسی هستید و با چه کسانی در ارتباط هستید فقط اگر فعالیت جنایی انجام داده باشید و یا مشغول آن هستید، ما شما را متهم نموده و دستگیر می کنیم.

حامیان ترامپ در 17دیماه با ادعای ایجاد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به ساختمان کنگره حمله کردند و در این حمله خشونت طلبانه 6 نفر جان خود را از دست دادند.

به دنبال تهدید هواداران ترامپ برای حضور مجدد در واشنگتن در مراسم تحلیف بایدن، نیروهای امنیتی و پلیس فدرال از چندین روز قبل از مراسم تحلیف در واشنگتن مستقر شده اند.، ایرنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2461

به "دادستان آمریکا: نیروهای اجرای قانون در حمله به کنگره حضور داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان آمریکا: نیروهای اجرای قانون در حمله به کنگره حضور داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید