برگزاری رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات به وسیله آموزشگاه همراه اول و هواوی

به گزارش هنجس بلاگ، رویداد هشت روزه آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آموزشگاه همراه اول و هواوی شروع بکار کرد.

برگزاری رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات به وسیله آموزشگاه همراه اول و هواوی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات از روز گذشته سه شنبه 9 اسفند 1401 به وسیله آموزشگاه همراه اول و شرکت هواوی شروع به کار کرد.

شرکت کنندگان در این رویداد هشت روزه که به صورت حضوری و مجازی با دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می گردد، در دوره های5G ، AI، Cloud، leadership، Business Model و… تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی آموزش می بینند.

محمد بادکوبه ای معاون شناسایی و جذب استعدادهای آموزشگاه همراه اول در مراسم افتتاحیه این رویداد ضمن معرفی خانواده همراه اول و پروژه هایی که در اپراتور اول تلفن همراه در جریان است، اظهار کرد: برای این رویداد 2500 رزومه دریافت شد که در خاتمه 130 نفر برگزیده به آن راه یافتند.

لازم به ذکر است متقاضیان پس از گروه بندی و شرکت در دوره ها با انجام مینی پروژه های کاربردی مهارت خود را افزایش خواهند داد.

آموزشگاه همراه اول با مأموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در زیست بوم دیجیتال در تابستان 1399 شروع به کار کرد و به پشتوانه دانش و توسعه شرکت بزرگ همراه اول، می کوشد تا نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آموزشگاهک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3901

به "برگزاری رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات به وسیله آموزشگاه همراه اول و هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد آینده سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات به وسیله آموزشگاه همراه اول و هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید