بهترین دانشگاه مهندسی جهان کدام است؟

به گزارش هنجس بلاگ، در جهان دانشگاه های موضوعی از اهمیت خاصی برخوردارند این دانشگاه ها ماموریت های خاصی را دنبال می کنند.

بهترین دانشگاه مهندسی جهان کدام است؟

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، رتبه بندی های معتبر جهانی نظیر تایمز هایر اجوکیشن موسسه فناوری کالیفرنیا به عنوان بهتری موسسه دانشگاهی جهان در زمینه علم مهندسی است.

این دانشگاه 6 بخش با تاکید بر تدریس و تحقیق در علم و فناوری دارد. هر ساله تعداد کمی از افراد با استعداد جهان در این دانشگاه بورسیه می شوند. محققان این دانشگاه توانسته اند جایزه های معتبر جهانی نظیر نوبل و فیلدز را کسب کنند. چهار دانشمند ارشد این دانشگاه در نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا حضور دارند.

این دانشگاه در سال 1891 تاسیس شده و تعداد دانشجویان محدودی دارد اکنون 2 هزار و 100 دانشجو مشغول به تحصیل هستند که 900 نفر در دوره کارشناسی تحصیل می کنند. درس خواندن در این دانشگاه سخت است اما امکانات رفاهی که برای دانشجویان فراهم می شود سختی ها را کم می کند.

از آنجایی که تحقیقات محققان این دانشگاه بسیار منحصر به فرد است بدون اینکه شغلی داشته باشند می توانند از طریق همین تحقیقات دانشگاهی درآمد کسب کنند.

آزمایشگاه پیشرانه جت که متعلق به ناساست برای موسسه کالیفرینا است. این آزمایشگاه برای کشف سیارات منظومه شمسی و مشخص تغییرات در سیاره زمین است.

این دانشگاه همچنین دارای امکانات تحقیقاتی در مقیاس بزرگ مانند آزمایشگاه زلزله شناسی و شبکه جهانی رصدخانه های نجومی است.

فعالیت های حضوری این دانشگاه نیز با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و این تعطیلی تا 12 ژوئن 2020 همزمان با 23 خردادماه ادامه دارد.

4040/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 886

به "بهترین دانشگاه مهندسی جهان کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دانشگاه مهندسی جهان کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید