تخصیص زمین برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و قریب به 400 واحد مسکونی در منطقه 17

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا)- سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از تخصیص زمین برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و 400 واحد مسکونی در منطقه 17 خبر داد.

تخصیص زمین برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و قریب به 400 واحد مسکونی در منطقه 17

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران به همراه شهردار منطقه 17 و مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از شرایط بافت های فرسوده منطقه 17 و اراضی موجود در این منطقه بازدید میدانی به عمل آوردند.

مهدی هدایت سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در حاشیه این بازدید با اشاره به درخواست شهروندان منطقه 17 مبنی بر کمبود بازار میوه و تره بار در این منطقه، گفت: طبق مذاکرات اجرا شده مقرر شد تا بخشی از زمین متعلق به سازمان نوسازی شهر تهران در این منطقه جهت احداث بازار میوه و تره بار در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار گیرد و بخشی دیگر از طریق سازمان نوسازی برای احداث پارکینگ، در نظر گرفته شود.

هدایت با اشاره به ضرورت ایجاد دسترسی مناسب برای ساکنان منطقه 17 در محدوده بزرگراه شهید چراغی مطرح نمود: برنامه ریزی های لازم جهت احداث زیرگذر راه آهن در این محدوده اجرا شده و مقرر شد بخشی از اعتبارات لازم برای آغاز عملیات اجرایی زیرگذر از طریق سازمان نوسازی شهر تهران تأمین شود.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه از برنامه ریزی برای احداث 400 واحد مسکونی در قالب قرارگاه جهادی تأمین مسکن در منطقه 17 خبر داد و گفت: با هماهنگی های اجرا شده با شهرداری منطقه 17 و شریک پروژه، عملیات اجرایی احداث این پروژه مسکونی طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3806

به "تخصیص زمین برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و قریب به 400 واحد مسکونی در منطقه 17" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص زمین برای احداث بازار میوه و تره بار، پارکینگ و قریب به 400 واحد مسکونی در منطقه 17"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید