ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران و بارش باران در جاده های 10 استان اطلاع داد.

ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی پراکنده در بیشتر جاده های کشور اشاره نمود و گفت: بنابر پیش بینی ها تا سرانجام هفته رعایت احتیاط بیشتر در رانندگی و سرعت مطمئنه با توجه به لغزندگی جاده ها ضروری بوده و خودرو های حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر باید آمادگی لازم برای سفر در این شرایط را داشته باشند.

وی به شرایط ترافیکی محور ها پرداخت و گفت: در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران در محدوده های پل کلاک و گرمدره و محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی توضیح داد: بارش باران در بعضی از محور های استان های اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محور های مسدود شریانی را معلمان - شاهرود، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، جندق - معلمان، شهداد - نهبندان وخرم آباد - پلدختر اظهار داشت.

وی اعلام کرد: محدودیت تردد بین شهر ها در گروه های قرمز و نارنجی همچنان ادامه داشته و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3بامداد در تمامی شهر های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی برقرار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3076

به "ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید