تست جالب: رازهای انگشت شست را بدانید ! ، چه شخصیتی دارید؟!

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش وقت صبح، در این مطلب یاد میگیرید با نگاه به شست و میزان بند انگشت افراد ویژگی های ذاتی آنها را بفهمید و درک کنید.

تست جالب: رازهای انگشت شست را بدانید ! ، چه شخصیتی دارید؟!

اگر جواب تست شخصیت شناسی را با دقت دهید پاسخ علمی و درست دریافت خواهید کرد. در روان شناسی از تست شخصیت شناسی برای یاری به مراجعان روان شناسی استفاده می شود. تست شخصیت شناسی می تواند به روان شناسان در یاری به مراجعان خود یاری رساند. تست شخصیت شناسی در یاری به شناخت بهتر از خود یاری می کند. در ادامه تست شخصیت شناسی جالبی را انجام دهید.

افراد را می توان به سه دسته مختلف تقسیم کرد. افرادی هستند که نیمه بالایی انگشت شستشان بزرگتر از نیمه پایینی آنهاست.

سپس افرادی با انگشت شست هستند که در آن دو نیمه بالا و پایین از نظر اندازه برابر هستند و در آخر، افرادی هستند که نیمه پایینی شست های آنان بزرگتر از قسمت بالایی است. ما آن ها را Thumb A و Thumb C Thumb B می نامیم.

انگشت شست A

اعتقاد بر این است که افرادی با این نوع انگشت شست، جایی که قسمت بالایی بزرگتر از قسمت پایینی است، نسبت به شریک زندگی خود اشتیاق بیشتری دارند. همچنین قرار است به آن ها وفادارتر باشند.

افرادی با چنین انگشت شست همیشه رابطه خود را به هر چیز دیگری در زندگی خود ترجیح می دهند. شغل، سرگرمی آنها، هیچ چیز به اندازه شریک زندگی آن ها برای آن ها مهم نیست.

انگشت شست B

آیا هر دو نیمه شست شما یک اندازه هستند؟ پس این را بدانید که در مورد رابطه بسیار آرام و خونسرد هستید. شما اجازه نمی دهید احساسات شما را از خود دور کنند. شما یک هدف مشخص می کنید، آن را برنامه ریزی می کنید و به آن پایبند هستید. شما تسلیم وسواس های پرشور نمی شوید.

این همچنین به این معنی است که عاشق شدن برای شما سخت تر است.

انگشت شست C

اگر نیمه پایینی انگشت شست شما بزرگتر از قسمت بالایی باشد، شما بسیار قابل اعتماد هستید. شما قبل از اقدام فکر می کنید. وقتی بالاخره کسی را مد نظر می گیرید، احتمال زیادی وجود دارد که آن شخص برای شما مناسب باشد.

منبع: رکنا
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3761

به "تست جالب: رازهای انگشت شست را بدانید ! ، چه شخصیتی دارید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست جالب: رازهای انگشت شست را بدانید ! ، چه شخصیتی دارید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید