وحدت میان مذاهب مانع از نفوذ دشمن می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، ماموستا رستمی گفت:با وجود وحدت عملی بین تسنن و تشیع، می توان مانع از نفوذ دشمنان در جامعه اسلامی شد و همه باید در اجرای این امر قدم بردارند.

وحدت میان مذاهب مانع از نفوذ دشمن می گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام آدینه سنندج در خطبه های نماز آدینه سنندج گفت: تنها با وجود وحدت عملی بین اهل تسنن و تشیع، می توان مانع از نفوذ دشمنان شد و برادری، اتحاد و انسجام واقعی را در دنیای اسلام ایجاد کرد.

او اضافه کرد: امروز از کردستان تا خراسان رضوی چراغ علم و عرفان و اتحاد روشن است، چراکه آرامگاه امامزاده هاجره خاتون خواهر امام رضا (ع) و کوسه هجیج برادر امام رضا (ع)، نقطه اشتراک بین تسنن و تشیع در این استان بوده و مورد احترام مردم کردستان هستند.

امام آدینه سنندج به حلول ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر (ص) اشاره نمود و اضافه کرد: عزت امت اسلام به واسطه وجود پیامبری از جنس عشق، محبت، عظمت و اسوه اخلاق است و همه باید پیرو چنین شخصیت نمونه ای باشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه ها اشاره ای به دهه وقف داشت و ادامه داد: وقف در دین اسلام بسیار مهم و ارزشمند بوده و واقف کسی است که اموال خود را در راه خدا هدیه می نماید و اجر کار حسنه او نزد پروردگار است.

او در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: امنیت و آسایش مردم مرهون کوشش و مجاهدت های نیرو های نظامی و انتظامی است و همه باید قدردان زحمات آنان باشیم و با آنان برای پایداری امنیت همکاری کنیم.

خطیب آدینه سنندج در ادامه به اهمیت مسئولیت در جامعه امروز اشاره نمود و یادآور شد: کسانی که مسئولیت برعهده می گیرند باید با تمام توان و خالصانه برای خدمت به مردم و برطرف مسائل جامعه کوشش نمایند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه بعضی جوانان به علت مسائل اقتصادی و نبود شغل قادر به ازدواج نیستند، تاکید نمود: مسئولان وظیفه دارند برای اشتغال جوانان و فراهم کردن زمینه ازدواج آنان کوشش نمایند، چراکه قشر جوان چشم انتظار یاری دولت و مسئولان هستند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3511

به "وحدت میان مذاهب مانع از نفوذ دشمن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحدت میان مذاهب مانع از نفوذ دشمن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید