تهیه اطلس گردشگری فارس

به گزارش هنجس بلاگ، به گفته مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اطلس گردشگری این استان تهیه می گردد.

تهیه اطلس گردشگری فارس

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

امیری با تاکید بر ضرورت تهیه اطلس گردشگر ی استان فارس گفت: در واقع با تهیه این طلس به یک مرجع کامل از اطلاعات و معر فی جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی، مردم شناسی و... با رویکرد گردشگر ی دست می یابیم. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توضیح داد: این اطلس با نگاه گردشگری صرف تهیه نمی گردد و تمامی موضوعات در سه حوزه صنایع دست ی ، میراث فرهنگی و گردشگری استان را دربر می گیرد.وی در مورد محتوای این اطلس اعلام نمود: از پیشینه تاریخی و ویژگی های قومی و مذهبی شهرستان های فارس گرفته تا آداب و رسوم، موسیقی، بازی های محلی و معرفی جاذبه های گردشگری و موقعیت جغرافیایی و اجتماعی شهرها در این اطلس به صورت کاملاً تخصصی معرفی می گردد.امیری اضافه نمود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به تهیه این طرح که به صورت مرحله به مرحله خواهد بود، امیدواریم تا یک سال آینده این ا طلس تکمیل گردد.منبع: خبرگزاری مهرمنبع: کجارو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 162

به "تهیه اطلس گردشگری فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه اطلس گردشگری فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید