توسعه شتاب دهنده ها به طور ویژه در دستور کار است

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری صبح شنبه در آئین افتتاح ساختمان نخستین پروژه کلان شهر دانایی (آزمایشگاه نوآوری باز) که در شهرستان فردیس برگزار گردید، با بیان اینکه توسعه شتاب دهنده ها به طور ویژه در دستور کار معاونت علمی فناوری رئیس جمهور است، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در استان البرز هستیم.

توسعه شتاب دهنده ها به طور ویژه در دستور کار است

وی در ادامه با بیان اینکه امروز توافق نامه ای با شهرداری کرج در مورد استارت آپ ها منعقد می گردد، افزود: هرکجا که تیم های استارت آپی فعالیت نمایند، اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه مجموعه مپنا در حوزه استارت آپ ها وارد شده است، گفت: این اقدام موجب برقراری ارتباط مردم کوچه و بازار با مجموعه های فناوری و علمی می گردد که نتیجه آن فراوری کارهای فناورانه خواهد بود.

ستاری با بیان اینکه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برنامه های خاصی برای مقابله با تحریم ها دارد، بیان نمود: این اقدام با تکیه بر توان داخلی میسر می گردد.

وی با بیان اینکه اولین شتاب دهنده علمی فناوری، مواد دارویی بود، گفت: اکنون 98 درصد داروها را در داخل کشور فراوری می کنیم و در این حوزه قصد توسعه بیش از این را داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 214

به "توسعه شتاب دهنده ها به طور ویژه در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه شتاب دهنده ها به طور ویژه در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید