توییت آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر گروسی به تهران

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا)- آژانس بین المللی انرژی اتمی در توییتی نوشت که مدیرکل این آژانس در سفر خود به تهران با وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ملاقات خواهد نمود.

توییت آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر گروسی به تهران

به گزارش ایسنا، آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه در توییتی نوشت: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه و محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ملاقات خواهد نمود. انتظار می رود که رافائل گروسی عصر امروز در فرودگاه وین نشستی خبری برگزار کند.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز با انتشار پیغامی در حساب کاربری خود در توئیتر گفت که قرار است امروز (دوشنبه) وارد تهران گردد.

وی در پیغام خود نوشت: امروز به تهران سفر می کنم تا با مقامات ایرانی ملاقات کنم و به سؤالات مهم در ایران بپردازم. امیدوارم بتوانم یک کانال موثر و بر مبنای مشارکت از گفت وگوی مستقیم ایجاد کنم تا آژانس اتمی بتواند فعالیت های راستی آزمایی ضروری خود را در این کشور از سربگیرد.

پیش از این سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان نیز از سفر امروز رافائل گروسی به ایران به منظور ملاقات با مقامات کشورمان خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3598

به "توییت آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر گروسی به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره سفر گروسی به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید