تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی خانگی را واگذار کرد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین وارد هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر شد تا این بار نیز به مصاف حریفی برود که تجربه خوبی در لیگ برتر دارد.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی خانگی را واگذار کرد

بسکتبالیست های قزوینی که به دلیل تجربه سال اول در لیگ برتر راه سختی در پیش دارند با همه توان خود به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفتند که مانند فوتبال در این رشته نیز صندلی خوبی دارد و در رده چهارم جدول است و با داشتن بیش از 10 سال حضور در لیگ برتر با این پشتوانه می تواند حریفان خود را از میدان به در کند.

در کوارتر اول فاصله امتیازها نشان داد که تیم نفت آبادان هرچند میهمان است و باید شعارهای تند تماشاگران متعصب قزوینی را تحمل کند اما با تجربه در کوارترها دنبال جمع کردن امتیاز است.

در کوارتر اول بازی با نتیجه 32 بر 12 با فاصله بیست امتیازی به انتها رسید و با تشویق تماشاگران این فاصله در کوارتر دوم به یازده امتیاز رسید تا میهمان با نتیجه 41 بر 30 از حریف پیشی گیرد.

در کوارتر سوم هیجان بازی با تشویق ممتد تماشاگران فاصله امتیاز به حداقل رسید و در شرایطی که قزوین می توانست بازی را مساوی کند تنها به لطف یک پرتاب خوب حریف باز هم عقب ماند و نتیجه 54 بر 52 در تابلو به نفع صنعت نفت آبادان ثبت شد.

در 10 دقیقه انتهای بازی و کوارتر چهارم بی تجربگی و احساسی بازی کردن تیم شهرداری قزوین فاصله را بیشتر کرد و با همه فشاری که تماشاگران با تشویق های ممتد خود به حریف وارد می کردند اما انتها این بازی با نتیجه 75 بر 65 با پیروزی تیم صنعت نفت آبادان به انتها رسید.

تیم شورا و شهرداری قزوین که مربیگری آن را پویا تاجیک بر عهده دارد در هفته هفدهم این مسابقات روز پنجشنبه به مصاف تیم مهرام تهران خواهد رفت.

تیم صنعت نفت در رده چهارم و شورا و شهرداری قزوین در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

حاشیه: در چند مورد شاهد شعارهای ناپسند به بازیکنان و داوان مسابقه بودیم که این شعارهای تند و گاهی خارج از اخلاق تماشاگران که شاید ورزشکاران میهمان را عصبی می کرد زیبنده شهر فرهنگی و مردم فرهیخته نبود و حتماً ورزشکاران میهمان خاطرات خوشی را از این خطه تاریخی و فرهنگی به ارمغان نخواهند برد.

ورزش بهترین وسیله برای تخلیه روحی و عصبی و لذت بردن از یک رقابت مهیج است که می تواند ایتن هیجان و شعارها با محورهای ورزشی باشد اما به نظر می رسد باید ضمن توجیه و موزش لیدهای ورزشی به گونه ای رفتار کرد تا این حضور ارزشمند تماشاگران که بدون شک بهترین حامی تیم محسوب می شوند و می توانند صندلی بهتری در جدول برای تیم مورد علاقه خود فراهم نمایند

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمیدرضا خانپور رئیس هیئت بسکتبال استان هم از تماشاگران این بازی بودند.

این بازی عصر دوشنبه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 196

به "تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی خانگی را واگذار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی خانگی را واگذار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید