ثبت نام ترم تابستانه دانشگاه گیلان آغاز شد

به گزارش هنجس بلاگ، ثبت نام ترم تابستانه سال 1399 دانشگاه گیلان به صورت غیر حضوری آغاز شد.

ثبت نام ترم تابستانه دانشگاه گیلان آغاز شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام ترم تابستانه سال 1399 دانشگاه گیلان به صورت غیر حضوری آغاز شد.

لازم به ذکر است، کلیه دانشجویان موسسات عالی دولتی و غیر دولتی، آموزشکده های فنی و حرفه ای، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان خواهند بود.

دانشجویان متقاضی می توانند با کد ملی و شماره شناسنامه (در قسمت مقطع تحصیلی، کارشناسی پیوسته را انتخاب کنند) وارد سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان شده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام کنند.

لازم به ذکر است، دانشجویان می بایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخ های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام کنند.

دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده، سایر دانشکده ها و رشته میهمان دانشگاه گیلان را انتخاب کنند.

مراحل ثبت نام در سامانه درخواست میهمانی، انتخاب واحد، پرداخت شهریه و برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری و دانشگاه از پذیرش دانشجو به صورت حضوری معذور است.

لازم به ذکر است، حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نخواهد بود.

درصورت انتخاب واحد و عدم انصراف در زمان مقرر شهریه واریز شده قابل عودت نمی باشد. بدیهی است در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان در یک کلاس شهریه پرداختی پس از طی روال اداری قابل پرداخت خواهد بود.

حضور دانشجو در کلیه کلاس ها الزامی است، لذا دانشجو می بایست به زمان برگزاری کلاس ها و تاریخ امتحان (ارزیابی) به جهت عدم تداخل توجه کافی داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1301

به "ثبت نام ترم تابستانه دانشگاه گیلان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام ترم تابستانه دانشگاه گیلان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید