جایگاه بازیکنان ملی و اردوهای تیم ملی همواره برای ما محترم خواهد بود

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - موسس و مدیر عامل آموزشگاه تنیس مهذب نیا پیرامون ابهامات پیش آمده شرح داد.

جایگاه بازیکنان ملی و اردوهای تیم ملی همواره برای ما محترم خواهد بود

به گزارش روابط عمومی آموزشگاه تنیس مهذب نیا، پس از موضوعات مطرح شده پیرامون واگذاری و برگزاری مزایده مجموعه ورزشی انقلاب محمد (امیر) مهذب نیا طی گفتگویی گفت که نگرانی دوستان از بابت عدم اختصاص زمین تمرین به بازیکنان مستعد و رده های ملی به حق می باشد و برای همین است که باید در کنار یکدیگر باشیم.

وی ادامه داد: ما بارها اعلام نموده ایم در محل آموزشگاه خود آمادگی داریم مطابق درخواست فدراسیون تنیس کشورمان، میزبان بازیکنان رده های ملی و اردوهای تیم های ملی باشیم. ما در مجموعه بزرگ ورزشی آزادی هستیم و اتفاقا امکانات سخت افزاری کامل و مناسبی هم ایجاد نموده ایم و با دیدگاه درست مدیران مجموعه ورزشی آزادی از هیچ تلاشی به جهت در اختیار قراردادن زمین های تمرینی دریغ نخواهیم نمود.

بازیکن سابق تیم ملی تنیس اضافه نمود: اما به تازگی نوک پیکان انتقاد به سمت بهره برداران زمین های تنیس رفته است ، هرکدام از آنها قطعا ساختارهای مالی خودشان را خواهند داشت ولی بنده به عنوان موسس و مدیر آموزشگاه تنیس خودم صراحتا اعلام می نمایم مطابق گذشته ما بدون هیچ هزینه ای برای اجاره زمین میزبان بازیکنان رده های ملی خواهیم بود.

وی در انتها گفت: سال گذشته هم طبق درخواست فدراسیون در چند نوبت میزبان اردوهای تیم ملی در رده های مختلف بودیم و اتفاقا میزبان خوبی هم بودیم. موضوع مهم این است که ما یک خانواده هستیم، از یک کشور و تحت امر پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران هستیم و حق سهم خواهی نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3744

به "جایگاه بازیکنان ملی و اردوهای تیم ملی همواره برای ما محترم خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه بازیکنان ملی و اردوهای تیم ملی همواره برای ما محترم خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید