جریمه نقدی پرسپولیس و سه سرمربی لیگ رجحان

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملاقات تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار گردید که باشگاه آلومینیوم اراک به علت نقض اصلی کلی رفتار مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی (حضور افراد خارج از سهمیه)، باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی پرسپولیس و سه سرمربی لیگ رجحان

تیم پرسپولیس تهران نیز به علت نقض مقررات بازی و ورود به زمین به وسیله شخصی منتسب به باشگاه پرسپولیس، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد گزارش مقام رسمی مبنی بر عدم حضور افراد زیر در مصاحبه مطبوعاتی قبل و بعد از بازی، طبق مقررات و آیین نامه اجرایی مسابقات و مقرارت انضباطی به توضیح زیر رای خود را صادر کرد:

-فراز کمالوند، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی مقابل سپاهان در هفته دوم و در نشست خبری قبل از ملاقات با پدیده در هفته سوم حاضر نشد. وی با توجه به دفاعیاتش، به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

- اکبر میثاقیان، سرمربی تیم پدیده مشهد به علت عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی برابر نفت مسجد سلیمان از هفته سوم، با توجه به عدم ارسال دفاعیه از سوی وی، باید مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

- رضا عنایتی، سرمربی تیم طرفدار بخاطر عدم حضور در نشست مطبوعاتی قبل از ملاقات مقابل سپاهان و پدیده، علیرغم ارسال دفاعیه، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای فوق وفق مواد 51 و 117 مقررات انضباطی صادر و قطعی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3607

به "جریمه نقدی پرسپولیس و سه سرمربی لیگ رجحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه نقدی پرسپولیس و سه سرمربی لیگ رجحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید