جزئیات نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد تهران مرکز اعلام شد

به گزارش هنجس بلاگ، معاون آموزش واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی، جزئیات نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم این دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی 99-98 را اعلام نمود.

جزئیات نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد تهران مرکز اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد سپهری معاون آموزش واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی درباره آزمون مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: نحوه برگزاری امتحانات غیرحضوری برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در اختیار استاد است و استادان در سرانجام امتحانات، مستندات قابل آنالیز درباره نحوه ارزشیابی خود را در قالب فایل (صوتی، کتبی و...) حداکثر تا اول مردادماه همراه با لیست نمرات به مدیران گروه ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: شیوه های ارزشیابی می تواند در بستر یک یا چند نرم افزار پیشنهادی استادان و مورد تأیید دانشکده ها صورت بگیرد و امتحان به صورت کتبی یا شفاهی و ترکیبی برگزار گردد، البته سؤالات اساتید باید مفهومی، تحلیلی و مقایسه ای باشد.

معاون آموزشی واحد تهران مرکز اشاره نمود: در صورت تقاضای استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با کسب موافقت آموزش می توان امتحان حضوری محدود برگزار کرد و امتحانات غیرحضوری در مقطع کارشناسی به صورت مجازی و در بستر یکی از سامانه های نرم افزاری دانشگاه صورت بگیرد.

سپهری با اشاره به اینکه امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی از شنبه 31 خردادماه و برای مقطع کارشناسی از روز سه شنبه 3 تیرماه آغاز می گردد، اضافه کرد: سرانجام امتحانات 30 تیرماه خواهد بود و مدت زمان مجاز برای امتحانات مجازی دروس عمومی حداکثر 60 دقیقه، دروس تخصصی 75 دقیقه و دروس محاسباتی حداکثر تا 90 دقیقه است. همچنین امتحانات دروس جبرانی کارشناسی ارشد با دانشجویان مقطع کارشناسی انجام خواهد شد.

وی اظهارکرد: ضروری است دانشجویان با ورود به کارتابل دانشجویی خود، برگه ورود به جلسه امتحان خود را با آنالیز دقیق واحد های انتخابی چک و مشاهده نمایند و در صورت هرگونه مغایرت و یا مسئله ای در حوزه های آموزشی، اقتصادی و دانشجویی، با مراجعه به دانشکده ذی ربط و قبل از آغاز امتحانات نسبت به برطرف مشکل خود اقدام نمایند.

سپهری ادامه داد: در هر مجتمع، سایت کامپیوتری مجهز به امکانات نرم افزاری برای دانشجویان و استادان فاقد امکانات کامپیوتری و اینترنتی تجهیز و آماده است و در هر دانشکده ستاد امتحانات مجازی متشکل از رئیس، معاون، مدیران گروه، مدیر آموزش و پشتیبانی فنی در تمام مدت امتحانات جوابگوی دانشجویان و استادان هستند و مسائل احتاقتصادی آموزشی و فنی را حل می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1131

به "جزئیات نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد تهران مرکز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم دانشگاه آزاد تهران مرکز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید