جمشیدی: غیبت حدادی و یخچالی برای ما بهانه به حساب نمی آید، کار سختی مقابل عربستان داریم

به گزارش هنجس بلاگ، بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان به این نکته اذعان کرد که او و هم تیمی هایش کار سختی مقابل عربستان خواهند داشت.

جمشیدی: غیبت حدادی و یخچالی برای ما بهانه به حساب نمی آید، کار سختی مقابل عربستان داریم

به گزارش خبرنگاران، محمد جمشیدی در خصوص رویارویی تیم ملی بسکتبال ایران با عربستان و قطر در پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا گفت: عربستان حریف سختی است. ما فکر می کردیم تیم ضعیفی باشد، ولی در مسابقه با این تیم واقعاً اذیت شدیم. ما مقابل این تیم کار سختی در پیش داریم و امیدوارم برنده میدان باشیم.

ملی پوش بسکتبال ایران ادامه داد: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های آسیاست و بازیکنان نیز پس از پشت سر گذاشتن دیدارهای لیگ، آمادگی نسبتاً خوبی دارند. امیدوارم در دو مسابقه پیش رو برنده باشیم.

جمشیدی در خصوص حضور ایران در المپیک گفت: هم گروهی با تیم هایی مثل آمریکا و فرانسه، نقطه عطفی در بسکتبال ایران به حساب می آید. ضمن اینکه ممکن است یونان نیز به گروه ما اضافه گردد. المپیک جایی برای تیم های برتر جهان است و امیدوارم ما نیز نمایش قابل قبولی در بین تیم های عظیم جهان داشته باشیم.

وی توضیح داد: امکان پیروزی ما مقابل یونان وجود دارد، ولی فارغ از نتیجه باید به فکر نمایش مناسبی از بسکتبال ایران در المپیک باشیم. دیدارهای تدارکاتی سطح بالا در این راه به ما یاری خواهد نمود.

جمشیدی در خصوص غیبت حامد حدادی و بهنام یخچالی در پنجره سوم مسابقات انتخابی گفت: ما همواره دوست داریم در کنار بهنام و حامد بازی کنیم ولی، غیبت آنها برای ما بهانه به حساب نمی آید. باید مسابقات پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا در المپیک دوباره کنار هم جمع شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2596

به "جمشیدی: غیبت حدادی و یخچالی برای ما بهانه به حساب نمی آید، کار سختی مقابل عربستان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدی: غیبت حدادی و یخچالی برای ما بهانه به حساب نمی آید، کار سختی مقابل عربستان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید