جیمز باند در انتظار فروش آغازین 90 میلیون دلاری

به گزارش هنجس بلاگ، زمانی برای مردن نیست جدیدترین قسمت از سری فیلم های جیمز باند، انتها پس از چندین بار وقفه، اکران خود را در گیشه بین الملل شروع کرد.

جیمز باند در انتظار فروش آغازین 90 میلیون دلاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ددلاین، بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم های اکشن جیمز باند که چندین بار به علت بحران دنیای کرونا اکران خود را به تعویق انداخته بود از روز گذشته (چهارشنبه 7 مهر) اکران بین المللی خود را در سینماهای کره جنوبی شروع کرد و تا اول اکتبر (9 مهرماه) در چند کشور دیگر از جمله بریتانیا، برزیل، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک و اسپانیا هم اکران خود را شروع می نماید.

روسیه و فرانسه هم همراه با آمریکا و کانادا اکران قسمت تازه جیمز باند را از آخر هفته آینده کلید خواهند زد و سینمای چین به اسم یکی از بزرگ ترین بازارهای سینمایی دنیا هم طبق برنامه 29 اکتبر (7 آبان) میزبان مامور 007 خواهد بود.

پیش بینی می گردد زمانی برای مردن نیست که با آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند همراه است در مجموع به فروش 90 میلیون دلاری در هفته نخست اکران بین المللی دست یابد که با توجه به شرایط دنیای سینما در سایه کرونا فروش خوبی محسوب می گردد. قسمت های قبلی این مجموعه از جمله شبح (2015) فروش 123.5 میلیون دلاری و اسکای فال در سال 2012 فروش 109.2 میلیون دلاری را در هفته نخست اکران رقم زده بودند.

بیست و پنجمین جیمز باند به کارگردانی کری فوکانا پس از فرآیند فراوری پرحاشیه که با کناره گیری دنی بویل از کارگردانی، آسیب دیدگی دنیل کریگ در صحنه فیلم برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی هم با چالش های زیادی روبه رو بود. در این فیلم دنیل کریگ در کنار رامی مالک بازیگر برنده اسکار و لئا سیدو مقابل دوربین رفته است.

آنا دی آرماس و لاشانا لینچ از دیگر بازیگران فیلم زمانی برای مردن نیست هستند که تهیه کنندگی آن را هم همانند گذشته باربارا براکلی و مایکل جی. ویلسون بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3499

به "جیمز باند در انتظار فروش آغازین 90 میلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز باند در انتظار فروش آغازین 90 میلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید