خبرنگاران بازیکن تیم جوانان: رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان وجود دارد

به گزارش هنجس بلاگ، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی دوم تیم با انجام تست کرونا شروع شده و رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان دیده می گردد.

خبرنگاران بازیکن تیم جوانان: رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا اسدبادی بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران درباره شروع اردوی دوم این تیم گفت:خوشبختانه اردوی قبلی را با جو بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و بچه ها از هر نظر در بهترین شرایط قرار داشتند. انگیزه و کوشش خوبی در این اردو وجود داشت و اعضای تیم کوشش می کردند با توجه به خواسته های کادر فنی خصوصا در بخش تمرینات آمادگی جسمانی به شرایط مطلوب نزدیک شوند. به هر صورت اردو در این شرایط کرونایی سختی های خاص خودش را دارد اما انگیزه و کوشش بچه ها برای پیروزیت باعث می گردد این سختی ها را پشت سر بگذاریم.

اسدآبادی همچنین در مورد نخستین بازی تدارکاتی جوانان گفت:با اینکه بازیکنان زیر فشار تمرینات بدنسازی قرار داشتند سعی کردیم مقابل یک تیم بزرگسال بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدوارم کادر فنی از نمایش بچه ها راضی بوده باشند. کوشش می کنیم این شرایط را در اردوهای بعدی هم حفظ کنیم و با تمرکز روی هدف بزرگی که داریم در مسابقات آسیایی پیروز ظاهر شویم. امیدوارم با دعای خیر مردم، کوشش بازیکنان و راهنمایی کادر فنی بتوانیم راهی که از مرحله مقدماتی شروع کردیم را به خوبی ادامه بدهیم و در دور نهایی هم موجب سربلندی فوتبال کشور باشیم.

لازم به ذکر است تیم فوتبال جوانان ایران از اواخر مهرماه در مسابقات قهرمانی آسیای ازبکستان به میدان می رود. رقابت هایی که حکم انتخابی جام جهانی را دارد و چهار تیم از قاره کهن به این مسابقات صعود می نمایند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1541

به "خبرنگاران بازیکن تیم جوانان: رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن تیم جوانان: رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید