خبرنگاران بعضی از مشاغل 23 فروردین ماه در استان مرکزی شروع به کار می نمایند

به گزارش هنجس بلاگ، اراک- خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شماری از اصناف و مشاغل کم خطر استان بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، که توسط اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی شده اند، از روز 23 فروردین ماه می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

خبرنگاران بعضی از مشاغل 23 فروردین ماه در استان مرکزی شروع به کار می نمایند

بهروز اکرمی شامگاه آدینه اضافه کرد: این صنوف کم خطر با اخذ مجوزها و رعایت پروتکل های بهداشتی از مراکز معین شده می توانند از فردا فعال شوند.

وی گفت: صنوف پرخطر شامل آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، پاساژ و مجتمع های تجاری، آکادمی های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه ها، مراکزبازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه ها تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

وی اعلام کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا صنوف کم خطر با رعایت نکات بهداشتی باید در طول هفت روز در سایت سلامت ثبت نام نمایند در غیر این صورت توسط تیم بازرسی مهر و موم می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ادامه گفت: ساعت کاری ادارات نیز از فردا با دو سوم نیروها از ساعت هفت تا 14 معین شده است.

57 هزار صنف مختلف زیر نظر یکصد و 73 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 621

به "خبرنگاران بعضی از مشاغل 23 فروردین ماه در استان مرکزی شروع به کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بعضی از مشاغل 23 فروردین ماه در استان مرکزی شروع به کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید