خبرنگاران خلیل زاده: امیدوارم مسابقات لیگ برتر به زودی آغاز شود

به گزارش هنجس بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلتنگ هواداران هستم و امیدوارم هر چه زودتر این اوضاع تمام شود و ما بتوانیم مسابقات فوتبال را آغاز کنیم.

خبرنگاران خلیل زاده: امیدوارم مسابقات لیگ برتر به زودی آغاز شود

شجاع خلیل زاده در مورد بلاتکلیفی به وجود آمده برای آغاز مجدد لیگ برتر اضافه نمود: به هر حال به دلیل شرایطی که بخاطر شیوع کرونا پیش آمده، لیگ برتر هم با وقفه همراه شده اما امیدوارم که هر چه زودتر مسابقات لیگ برتر آعاز شود. واقعا دلتنگ هواداران و بازی هستیم و امیدوارم که هر چه زودتر این روزها تمام شود.

وی ادامه داد: من این روزها در خانه تمریناتم را انجام می دهم و سعی می کنم با برنامه هایی که مربیان داده اند در فرم بدنی خوبی باشم. امیدوارم که تمرینات به زودی آغاز شود تا در کنار هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این باشگاه هم گفت: ما از مسوولان باشگاه حمایت می کنیم و همیشه در همه سال هایی که در پرسپولیس بودیم از مدیران باشگاه حمایت کردیم. الان هم از مدیران باشگاه حمایت می کنیم و بعد از این هم هر کسی مدیرعامل پرسپولیس شود وظیفه داریم که از او حمایت کنیم. در حال حاضر هم مسئولان باشگاه تلاش می کنند و امیدوارم هواداران هم از مسوولان پرسپولیس حمایت کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 667

به "خبرنگاران خلیل زاده: امیدوارم مسابقات لیگ برتر به زودی آغاز شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خلیل زاده: امیدوارم مسابقات لیگ برتر به زودی آغاز شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید