خبرنگاران هفت روستا در استان مرکزی با تانکر آبرسانی می شود

به گزارش هنجس بلاگ، اراک - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: هفت روستای این استان در سال جاری به علت مشکل کیفی و افت سطح آب سفره های زیرزمینی با تانکر آبرسانی می شود.

خبرنگاران هفت روستا در استان مرکزی با تانکر آبرسانی می شود

یوسف عرفانی نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این روستاها شامل دهلق، وزیرآباد، مسن آباد، مشکان، حسین آباد بغدادی و احمدآباد از توابع شهرستان اراک و روستای دوریدانشهرستان دلیجان است که در مجموع یک هزار و 500 نفر جمعیت دارند.

وی گفت: آب در روستاهای یاد شده برای مصارف بهداشتی استفاده می شود اما کاربری آشامیدنی ندارد و برای تامین نیاز مردم تانکرهای 10 هزار لیتری هفته ای دوبار به روستاها ارسال شده و آب آشامیدنی کیفی و بهداشتی را در اختیار اهالی قرار می دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: هزینه تمام شده برای هرسرویس تانکر سیار به روستاها با احتساب طول جهت سه تا 6 میلیون ریال است.

عرفانی نسب اضافه نمود: 10 تا 12 روستا پارسال به علت کاهش سطح کیفی آب با تانکر آبرسانی شدند و سال 97 نیز شمار روستاهایی که با تانکر آبرسانی شدند 70 روستا بود.

631 هزار و 764 مشترک آب و 299 هزارو 922 مشترک فاضلاب شهری و روستایی اکنون زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 892

به "خبرنگاران هفت روستا در استان مرکزی با تانکر آبرسانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت روستا در استان مرکزی با تانکر آبرسانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید