خبرنگاران پردیس کیش دانشگاه تهران می تواند معین دانشگاه های استان گردد

به گزارش هنجس بلاگ، کیش-خبرنگاران- استاندار هرمزگان، صبح امروز در جریان سفر به جزیره کیش و در بازدید از پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران تاکید نمود که این پردیس می تواند تعیین دانشگاه های سطح استان گردد.

خبرنگاران پردیس کیش دانشگاه تهران می تواند معین دانشگاه های استان گردد

به گزارش خبرنگاران، استاندار هرمزگان در این بازدید، با اشاره به امکانات پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و فرصت های موجود، شرایط را برای ارتباطات هرچه بیشتر و موثرتر استان با این پردیس مساعد دانست و ضمن ابراز خرسندی از فرصت سازی دانشگاه تهران در جزیره کیش و ظرفیت ارزشمند پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، اعلام داشت این پردیس می تواند به عنوان معین دانشگاه های سطح استان به ویژه دانشگاه هرمزگان باشد. بر همین اساس قرار شد جلساتی منظم میان استانداری، دانشگاه هرمزگان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران جهت تهیه تفاهم نامه و شیوه نامه اجرایی تشکیل گردد.

در این برنامه، مجید علی زاده رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران نیز با تشریح اهداف و رویکردهای توسعه ای این پردیس گفت: دانشگاه تهران در راستای تحقق بخشیدن به ماده 64 قانون برنامه ششم و در جهت گسترش همکاری های بین المللی از جمله راه اندازی مدرسه بین المللی کسب و کار، تاسیس شعب مشترک با دانشگاه های مطرح بین المللی و دنیا اسلام، در حال اجرای طرح جامع توسعه فیزیکی خود در شهرک دانشگاهی این جزیره است..

طرح توسعه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، در زمینی به مساحت 92700 متر مربع در جنوب غربی جزیره زیبای کیش واقع شده است.

در بخش دیگری از این برنامه، فریدون همتی از لابراتوار تخصصی هوش مصنوعی با رویکرد اینترنت اشیاء و علوم داده و همچنین فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری پردیس، کارگاه های تخصصی طراحی صنعتی، مرکز تندرستی و آزمایشگاه های تخصصی آن، زیر ساخت های آموزش الکترونیکی و سایر امکانات آموزشی و پژوهشی پردیس بازدید کردند.

وی همچنین، در جلسه ای با حضور هیأت رئیسه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، مدیرکل حوزه استاندار و بخشدار کیش، در باره همکاری های علمی- پژوهشی و اجرایی استان هرمزگان و پردیس بینالمللی کیش به عنوان بازوی علمی اجرایی، گفت وگو و گفتگو کرد.

در این جلسه، ارتباط پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با دانشگاه های استان، حمایت های استانی از طرح ها و اهداف توسعه ای پردیس در راستای تحقق اهداف دانشگاه نسل چهارم(دانشگاه اثر گذار) و توسعه کسب و کار دانش بنیان و هسته های فن آوری محور با رویکرد گذار به انقلاب صنعتی چهارم، از جمله مواردی بود که رضا زعفریان معاون توسعه و سرمایه گذاری پردیس و مرتضی زنده دل خیبری معاون علمی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به تشریح آن پرداختند.

لازم به ذکر است، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، هم اکنون با بیش از 2 هزار و 800 دانشجو در 177 رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی، بزرگترین دانشگاه مناطق آزاد کشور و با توجه به استانداردهای آموزشی و بر اساس ارزیابی ها، سرآمد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فعال در منطقه است

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1742

به "خبرنگاران پردیس کیش دانشگاه تهران می تواند معین دانشگاه های استان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پردیس کیش دانشگاه تهران می تواند معین دانشگاه های استان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید