خبرنگاران 50 سایت جدید تلفن همراه امسال در کرمانشاه ایجاد میشود

به گزارش هنجس بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه از ارتقاء فناوری 75 سایت تلفن همراه توسط اپراتور تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: تعداد 50 سایت جدید تلفن همراه هم تا پایان سال جاری راه اندازی و هشت سایت نیز بهینه سازی می شود.

خبرنگاران 50 سایت جدید تلفن همراه امسال در کرمانشاه ایجاد میشود

شهریار بهنیا روز پنجشنبه به خبرنگاران افزود: با توجه به ضرورت دسترسی روستاها به زیرساخت های مناسب ارتباطی و استفاده از اینترنت، پروژه های متعددی در حال اجرا است و تا به امروز هزار و 338 روستای استان به شبکه نسل سوم و 609 روستای دیگر هم به شبکه نسل چهارم اینترنت همراه متصل شده اند.

وی با اشاره به درخواست مردم در خصوص کندی سرعت اینترنت، گفت: با دستور وزیر ارتباطات تعداد 2 هزار آی پی (IP) به کرمانشاه اختصاص داده شده که بخشی از مسائل کندی سرعت اینترنت برطرف شد و در آینده با تخصیص آی پی بیشتر شرایط اینترنت استان ارتقاء داده می شود.

بهنیا شرح داد: در این مدت با وجود کمبود آی پی، مخابرات منطقه کرمانشاه با اجرای پروژه های جدید تخصیص IP از جمله پروژه IP Release توانسته جوابگوی مسائل دیتا باشد.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 14 شهرستان، 86 دهستان و 2 هزار و 595 آبادی دارد و 2.4 درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد 75 درصد در نقاط شهری و 25 درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2287

به "خبرنگاران 50 سایت جدید تلفن همراه امسال در کرمانشاه ایجاد میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 سایت جدید تلفن همراه امسال در کرمانشاه ایجاد میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید