خدمات خانه را آنلاین انجام دهید ، طراحی سامانه ای جدید از دانش بنیان ها خبرنگاران

به گزارش هنجس بلاگ، یک شرکت دانش بنیان پیروز شد با ایجاد یک پلتفرم خدمات منزل را به صورت آنلاین به شهروندان ارائه کند.

خدمات خانه را آنلاین انجام دهید ، طراحی سامانه ای جدید از دانش بنیان ها خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، احسان مسلمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان کارآفرینان پیشگام رایان گفت: پیش از این، شهفرایندان برای تعمیر وسائل برقی منزل غالباً باید آن وسیله را به محل تعمیر، انتقال می دادند یا با صرف هزینه ای قابل توجه، تعمیرکار محل را برای تعمیر به منزل دعوت می کردند. ما در این شرکت در این حوزه و بسیاری از حوزه های مشابه، خدمات را به شکل نوآورانه تری ارائه نموده ایم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کارآفرینان پیشگام رایان، در ادامه اضافه نمود: این مجموعه دانش بنیان، خدمات مرتبط با منازل مسکونی را به صورت آنلاین عرضه می نماید. این خدمات شامل مواردی مانند خدمات نظافت، باغبانی، تعمیرات وسائل منزل، تعمیر ساختمان، برقکاری، کارواش در منزل و موارد مختلف دیگری می شود.

وی گفت: این خدمات در قالب یک پلتفرم آنلاین به نام پینک ورک، ارائه می شود. البته تمرکز اصلی این شرکت بر روی مواردی مانند نظافت و باغبانی است. با وجود درخواست بسیار زیاد مشتری ها، خدماتی مانند تعمیرات، نیازمند زیرساخت های گسترده ای مانند انبار قطعات یدکی متنوع و نیروی انسانی مجرب است که امیدواریم در آتیه، این زیرساخت ها را توسعه بخشیم.

این فعال دانش بنیان ضمن شرح فرایند تاسیس این شرکت، اضافه نمود: پیش از کرونا بازار بسیار خوبی داشتیم و سطح درخواست ها به شکل قابل توجهی رو به افزایش بود. در دوران شیوع ویروس کووید 19، ما نیز مانند بسیاری دیگر از کسب وکارها، دچار زیان شدیم. البته با توجه به سیر نزولی همه گیری، خوشبختانه در حال حاضر این فرایند رو به بهبود و ترمیم است و انتظار داریم با رخت بر بستن کرونا از جامعه، دوباره سطح تقاضا به روز های پیش از همه گیری باز شود.

مسلمی ضمن شرح شرایط بازار خدمات و محصولات آنلاین در کشور، اعلام کرد: در دوران همه گیری کوشش کردیم تا خدمات مرتبط با شرایط موجود را ارائه کنیم. به همین دلیل به مشتری ها، خدمات ضدعفونی در محل را عرضه کردیم که با استقبال روبرو شد. متاسفانه اتحادیه مربوطه اجازه نداد که خدماتی مانند تست کرونا توسط ما در منزل ارائه شود. امیدوار هستیم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این خصوص راه برای کسب وکار های آنلاینی مانند ما نیز باز شود تا بتوانیم خود را با شرایط کرونایی در کشور وفق دهیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کارآفرینان پیشگام رایان، گفت: این شرکت، پیش از همه گیری ویروس کرونا، پیروز شد تا برای تعداد قابل توجهی از افراد، شغل ایجاد کند. این یکی از آرزو های بنده بوده است که نوع کارآفرینی ما به اشتغال زایی بالای منتهی شود. در صورت حمایت از این مجموعه، آمادگی داریم تا مجدداً سطح اشتغال را به شرایط پیش از کرونا باز گردانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2630

به "خدمات خانه را آنلاین انجام دهید ، طراحی سامانه ای جدید از دانش بنیان ها خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات خانه را آنلاین انجام دهید ، طراحی سامانه ای جدید از دانش بنیان ها خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید