در بخشی نامزد دریافت جایزه شدیم که اتفاقا ناقص بود!

به گزارش هنجس بلاگ، محمد رضا خردمندان کارگردان فیلم بیست و یک روز بعد اظهار کرد: فکر نمی کردم برج میلاد که بعد از اعلام نامزدها به نظر نیمه تعطیل می آمد تا این حد شلوغ باشد.

در بخشی نامزد دریافت جایزه شدیم که اتفاقا ناقص بود!

باشگاه خبرنگاران/:این کارگردان در پاسخ به این سوال که چرا این فیلم با وجود اینکه در بخش مسابقه حضور داشته، اما در روزهای پایانی در برج میلاد و برای اهالی رسانه به نمایش درآمده، عنوان نمود: وقتی جدول نمایش آثار را دیدیم و فهمیدیم فیلم در روز آخر و بعد از اعلام نامزدی ها به نمایش درمی آید، خیلی سوال پرسیدیم اما جوابی پیدا نکردیم. به هرحال الان فیلم ما منتخب آرای مردمی است و در چند شب گذشته خودمان حضوری در سالن های نمایش بودیم و بازخوردها را دیدیم. آیا فیلم ما کمدی است؟ شوخی مبتذل دارد؟ فیلم تنها یک ملودرام اجتماعی با موضوع یک نوجوان است. نمی دانم چطور این فیلم شایستگی حضور در کاندیداهای هیچ بخشی را جز بخش جلوه های ویژه نداشت! و جالب است بدانید که تنها در همین بخش ناقص بوده است.

محمدرضا شفاه، تهیه کننده بیست و یک روز بعد هم با ابراز خوشحالی از حضور اصحاب رسانه در اکران فیلم در برج میلاد، اظهار کرد: به هر حال در زمان جشنواره همه منتظر هستیم که نقطه آغاز مان در برج میلاد اتفاق بیفتد، اما نقطه آغاز فیلم ما در برج میلاد روز آخر شد. فکر می کنم حالا که فیلم را دیده اید شما هم تأیید می کنید که از کاندیدا هایی که اعلام شده، می توان ایراد گرفت.

وی درباره همکاری حوزه هنری با این پروژه نیز شرح داد: من به عنوان کسی که با حوزه هنری در این پروژه کار کردم، باید بگویم ریش و قیچی دست خودمان بود، فیلمنامه به اندازه یک واو هم فرق نکرد، نه از طرف من، نه مدیران حوزه و نه بقیه. خیلی ها به حوزه هنری گفتند این فیلمنامه تلخ است و آن را نساز، این فیلم یک تیغ دو لبه بود. می توانست به شدت تلخ گردد. همکاری 10-12 ساله من و آقای خردمندان باعث شد که فضای ذهنی یکدیگر را بشناسیم و نکته های مورد نظرمان را هم در صحبت ها گفته بودیم. جالب است بدانید حتی در بعضی صحنه ها بسیار فراتر از چیزی بود که حتی خود من تصور می کردم.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2035

به "در بخشی نامزد دریافت جایزه شدیم که اتفاقا ناقص بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بخشی نامزد دریافت جایزه شدیم که اتفاقا ناقص بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید