در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر شد

به گزارش هنجس بلاگ، جدیدترین خبرهای به دست آمده از ساسکاچوان از این حکایت دارند که این استان در 22 می جدیدترین پذیرش خود را برای متقاضیان زیرمجموعه های مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز برگزار کرده و برای 325 متقاضیان دعوتنامه صادر کرده است تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و سپس اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر شد

از مجموع 325 دعوتنامه 221 عدد برای متقاضیان دسته مهاجرتی مشاغل مورد نیاز - Occupation In-Demand - صادر شده است و 104 عدد هم برای متقاضیان مهاجرت از طریق زیرمجموعه اکسپرس انتری. گفتنی است هر دوی این زیرمجموعه ها عناصر اصلی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان را تشکیل می دهند؛ برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان به این استان اجازه می دهد تا هر ساله تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را که متناسب با نیازهای بازار کار خود برای اقامت دائم انتخاب کند.

مهاجرت یکی از عوامل اصلی رشد جمعیت و نیروی کار در ساسکاچوان محسوب می شود؛ این استان از سال 2007 تا کنون از 108 هزار مهاجر که از 170 کشور به این استان آمده اند استقبال کرده است. متقاضیان هر دو زیرمجموعه که برایشان دعوتنامه صادر شده است باید حتما در یکی از مشاغل فهرست شده از طریق ساسکاچوان سابقه کار می داشته اند. اما داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است.

سیستم اکسپرس انتری صف انتظار متقاضیان را برای سه راستا مهاجرت کاری کانادا مدیریت می کند: Federal Skilled Worker Class، Federal Skilled Trades Class و Canadian Experience Class.. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر خواهد شد.

متقاضیان علاقه مند به مهاجرت از هر یک از این دو زیرمجموعه باید ابتدا Expression of Interest خود را در دسته International Skilled Worker Category برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند. متقاضیان واجد شرایط بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت، تسلط بر زبان های انگلیسی یا زیان فرانسه و دارای دوست و قوم و خویش در ساسکاچوان امتیازدهی می شوند.

برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی دعوتنامه صادر می شود. پایین تریت امتیاز در پذیرش 22 می برای هر دو زیرمجموعه مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز 82 بوده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3456

به "در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید