دستگیری 389 نفر از اراذل و اوباش، انسداد تارنما های مروج اوباش گری

به گزارش هنجس بلاگ، فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 389 نفر از اراذل و اوباش در طرح شب گذشته پلیس اطلاع داد.

دستگیری 389 نفر از اراذل و اوباش، انسداد تارنما های مروج اوباش گری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه پنجمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت گفت: بنا به درخواست مکرر مردم و بعضی تحرکات از سوی اراذل و اوباش طرح جدید مبارزه و برخورد با اراذل و اوباش از ساعت 16 روز گذشته کلید خورد و تا 7 صبح امروز ادامه داشت.

فرمانده انتظامی پایتخت توضیح داد: در این مرحله 125 محله و مکان شامل سفره خانه، قهوه خانه، باشگاه های بدنسازی، پارک ها و تفرجگاه ها که محل حضور این عناصر بود پاکسازی شد و 389 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی ادامه داد: 46 نفر از این دستگیرشدگان از اراذل و اوباش سطح دار هستند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: 289 نفر از این اراذل و اوباش در معابر پارک ها و اماکن عمومی برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کردند که دستگیر شدند. همچنین 22 نفر که جرایم خشن مرتکب شده و تجاوز به عنف هم داشتند که دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: 21 نفر از ارذال و اوباش دستگیرشده علاوه بر اوباشگری در توزیع مواد مخدر نیز فعالیت داشتند.

سردار رحیمی گفت: از دستگیرشدگان یک قبضه سلاح گرم، 83 قبضه انواع سلاح سرد و 13 قبضه شبه سلاح کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در یکی از عملیاتی که شب گذشته به وقوع پیوست بالغ بر 63 کیلوگرم مواد مخدر و 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از دستگیرشدگان کشف شد.

وی به پلمب 63 واحد صنفی که محل تردد و پاتوق اراذل و اوباش بود اشاره و گفت: اماکن و اصنافی که محل حضور یا پاتوق اراذل و اوباش باشند به مدت 3 ماه پلمب خواهد شد؛ ضمناً با متصدی واحد صنفی نیز بخرودر قاطع انجام می گردد.

رئیس پلیس پایتخت به رصد فضای مجازی اشاره و گفت: در شب گذشته 24 تارنما که اقدام به ترویج فرهنگ اراذل و اوباشی می کردند شناسایی شدند؛ همچنین 7 صفحه نیز شناسایی و افراد گرداننده آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: 10 نفر نیز که خواسته یا ناخواسته فرهنگ اوباشگری را ترویج نموده و یا فیلم های آن ها را منتشر می کردند تارنمایشان مسدود و پرونده برایشان تشکیل شد.

این مقام ارشد پلیس تهران با تأکید بر این مطلب که برخورد با اراذل و اوباش در اولویت و دستورکار پلیس تهران است، توضیح داد: پلیس با نگاه های طرفیتی، مزاحمت های خیابانی، مزاحمت در پارک ها و تفرجگاه ها و تحرکات در واحد های صنفی اعم از قهوه خانه، سفره خانه، باشگاه های بدنسازی و هر گونه تحرکات برخورد قاطع خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1820

به "دستگیری 389 نفر از اراذل و اوباش، انسداد تارنما های مروج اوباش گری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 389 نفر از اراذل و اوباش، انسداد تارنما های مروج اوباش گری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید