راه میانبر خرید بلیط سفر با قیمت مناسب چیست؟

به گزارش هنجس بلاگ، مسائلی مانند ناتمام ماندن عملیات خرید، پرداخت ناموفق و... از نگرانی های مسافران هنگام خرید اینترنتی بلیط سفر است. با مراجعه به یک سایت معتبر این مسائل به حداقل می رسد.

راه میانبر خرید بلیط سفر با قیمت مناسب چیست؟

یکی از نگرانی های مسافران هنگام خرید اینترنتی بلیط سفر، عدم اطمینان از چگونگی ارائه خدمات پس از فروش و احتمال روبرو شدن با مسائلی مثل ناتمام ماندن عملیات خرید، پرداخت ناموفق و عدم صدور بلیط در لحظه آخر است. به عنوان مثال، این نگرانی وجود دارد که هنگام خرید بلیط هواپیما تهران مشهد به علت کندی یا قطع اینترنت، عملیات خرید ناتمام بماند یا پس از پرداخت هزینه، رسید پرداخت به شما ارائه نگردد.

باید بگوییم که این احتمالات وجود دارد؛ اما در صورتی که شما برای خرید بلیط سفر به یک وب سایت معتبر مراجعه کنید با این مسائل روبرو نمی شوید. علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر از معتبرترین وب سایت ها در حوزه گردشگری است که خدمات شایسته ای در زمینه خرید تور و بلیط سفر به مسافران ارائه می دهد.

با علی بابا شما می توانید بلیط سفر به تمام نقاط دنیا را با چند کلیک، پس از آنالیز تاز لحاظ قیمت بخرید و هزینه را به وسیله کارت های شتاب بانکی پرداخت کنید. به عنوان مثال می توانید پس از آنالیز قیمت بلیط تهران مسکو ماهان، استانبول و... برای خرید اقدام کنید.

امکان استرداد وجه پرداختی در صورت لغو سفر و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از دیگر ویژگی های علی بابا است. در ادامه به دلایل محبوبیت علی بابا اشاره می کنیم.

وقت شناسی کارشناسان علی بابا

علی بابا برای وقت شما ارزش قائل است. به همین علت برای اولین بار از ویژگی Call Back استفاده نموده که به یاری آن هر فردی که با شماره 43900000-021 تماس بگیرد و در صف طولانی پشتیبانی قرار گیرد، می تواند با فشردن یک دکمه از سیستم درخواست کند که در سریع ترین زمان ممکن با او تماس گرفته گردد. با یاری این خدمت نو، شما می توانید از منتظر ماندن در صف انتظار خودداری کنید تا تیم پشتیبانی به محض آزادشدن با شما تماس بگیرد و مشکل ایجاد شده را رفع کند.

استرداد بلیط در کمتر از 2 دقیقه

علی بابا خواهان عادلانه تر کردن فرایند استرداد بلیط است.

با اهمیت پیدا کردن دقایق و ساعت ها در خرید و استرداد بلیط هواپیما، سامانه علی بابا یکی از اولین سامانه های آنلاین خرید بلیط است که به شما این امکان را می دهد که در هرساعت از شبانه روز و در کمتر از 2 دقیقه بلیط تان را لغو کنید و بیشترین مقدار بازگشت وجه را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید. سرعت بالای کار با وبسایت و اپلیکیشن علی بابا چه در هنگام خرید و چه در زمان استرداد، حتی در روزهای تعطیل، یکی از عواملی است که توانسته رضایت مشتریان این سامانه را فراهم کند.

جبران خسارت مسافران در پروازهای چارتری

پشتیبانی علی بابا خریداران پروازهای چارتری را هم از یاد نبرده است. اگر در زمان خریدِ بلیط چارتر، سیستم دچار اختلال گردد و مجبور شوید بلیط نو بخرید، می توانید تصویر بلیط را به ایمیل پشتیبانی بفرستید و خسارت خود را دریافت کنید.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما علی بابا، قطار، اتوبوس و... به علی بابا مراجعه کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3668

به "راه میانبر خرید بلیط سفر با قیمت مناسب چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه میانبر خرید بلیط سفر با قیمت مناسب چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید