رسول پناه: بعضی بازیکنان رقم نجومی پیشنهاد داده اند، نمی توانیم جلوی جدایی امیری را بگیریم

به گزارش هنجس بلاگ، سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام خبر توافق اولیه با بشار رسن گفت: ترابی برای ماندن در پرسپولیس امروز خبر می دهد.

رسول پناه: بعضی بازیکنان رقم نجومی پیشنهاد داده اند، نمی توانیم جلوی جدایی امیری را بگیریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه با حضور در جمع طرفداران معترض به شرایط باشگاه پرسپولیس که در مقابل ساختمان مدیریتی سرخپوشان تجمع نموده بودند، گفت: حق تمام طرفداران است که انتقاد نموده و اعتراض نمایند. قطعاً صحبت هایم باعث حل مسائل خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ابهامات موجود در جابجایی این باشگاه تأکید کرد: سرپرست و سرمربی تیم لیستی را به ما دادند و اعلام کردند که پس از دربی پایتخت که ششم شهریور ماه برگزار گردید، وارد مذاکره با این بازیکنان شویم تا تمرکز اعضای فعلی پرسپولیس برای ملاقات با استقلال رقم نخورد.

رسول پناه اضافه کرد: با بازیکنان مد نظر صحبت کردیم که با سه نفر از آنها به توافق رسیدیم و سایر آنها نیز در حال مذاکره با باشگاه هستند.

وی درباره آخرین شرایط بشار رسن با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد یادآور شد: او 138هزار دلار از فصل قبل طلب دارد که من گفتم تا شنبه پرداخت خواهم کرد، بشار هم قبول کرد و توافق اولیه نیز برای تمدید قرارداد انجام شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هرگز به او نگفتم که تخفیف بده بلکه از من خواست که 10 درصد روی مبلغ فعلی قراردادش بیاورم، من هم گفتم چشم. قرار بود امروز برای امضای توافق اولیه در باشگاه حاضر گردد که با توجه به شرایط موجود، به فردا موکول شد.

رسول پناه درباره رفتار مهدی ترابی که منجر به فسخ قرارداد این باشگاه شد، گفت: ترابی موضوعی را عنوان نمود که اگر شما هم در جریان قرار بگیرید، به او حق می دهید؛ از من خواسته تا امروز نگویم و قرار است همین امروز درباره ماندن در پرسپولیس نظر بدهد. اگر ترابی جواب نداد، موضوع او را همین فردا اعلام خواهیم کرد.

وی درباره ریخت وپاش های اقتصادی مدیرعامل قبلی باشگاه گفت: من درباره عملکرد آنها نظری نمی دهم بلکه پرونده مدیریتی آنها در اختیار نهادهای نظارتی است و باید در آنجا جوابگو باشیم. زمانی به باشگاه آمدم که آقایان با کارگزاری قرارداد بسته بودند و حدود 100 میلیارد تومان بدهی وجود داشت؛ ریسک کردم و کار را پیش بردم تا مسائل را حل کنم.

سرپرست پرسپولیس یادآور شد: من توانستم کف قراردادی با کارگزار را به 110 میلیارد تومان برسانم. سال قبل 50 میلیارد بود اما سال جاری به این عدد رساندیم.

وی درباره پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ نیز اضافه کرد: در شرایط فعلی 30 درصد از طلب 50 میلیاردی را پرداخت کردیم. این مورد خیلی بزرگی است.

رسول پناه در خصوص عدم تمدید با بازیکنان فعلی گفت: حقیقتی را باید بگویم. بعضی بازیکنان پرسپولیس رقم های نجومی برای تمدید گفته اند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ماندن یا رفتن شجاع خلیل زاده یادآور شد:دیروز با بازیکنان جلسه داشتم. آنها گفتند طوری قرارداد نبندید که یک نفر 13 میلیارد و یک نفر 2 میلیارد بگیرد. این تفاوت ها خطرناک است.

وی در خصوص وحید امیری نیز گفت: او از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد اما برای رفتن دچار تردید است. امیری بندی در قراردادش دارد که نمی توانیم جلوی او را برای رفتن بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در انتها خبر استعفای یحیی گل محمدی را تکذیب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1659

به "رسول پناه: بعضی بازیکنان رقم نجومی پیشنهاد داده اند، نمی توانیم جلوی جدایی امیری را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: بعضی بازیکنان رقم نجومی پیشنهاد داده اند، نمی توانیم جلوی جدایی امیری را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید