شادی عربستانی ها از حذف استقلال و پرسپولیس

به گزارش هنجس بلاگ، بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران سعودی با استقبال از حذف استقلال و پرسپولیس، این را فرصتی برای پنجمین قهرمانی الهلال در آسیا می دانند.

شادی عربستانی ها از حذف استقلال و پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دو تیم بزرگ مرکز پیروز نشدند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 را کسب نمایند.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیروز نشدند شرایط و ضوابط اعلام شده از AFC را برآورده نمایند در نتیجه آن ها از حضور در دوره بعدی این پیکار ها محروم شده اند.

این مسئله سبب شده است تا بسیاری از رسانه ها و کاربران عربستانی در شبکه های اجتماعی، از این مسئله استقبال نمایند چرا که آن ها اعتقاد دارند دو تن از بزرگترین رقبای تیم های سعودی و بخصوص الهلال از حضور در این پیکار ها محروم شده اند و زمینه جهت قهرمانی دیگری برای الهلال فراهم شده است.

ماجد الشیبانی خبرنگار معروف روزنامه الریاض عربستان در صفحه توئیتر خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً پرسپولیس و استقلال را به علت عدم کسب مجوز حرفه ای، از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 محروم کرد.

آن ها سرسخت ترین حریفان الهلال در غرب آسیا هستند. علاوه بر این دو تیم، احتمال عدم حضور کامل السد و الدحیل (به علت در اختیار نداشتن بازیکنان ملی پوش خود)، باعث شده است تا الهلال تقریباً در غرب آسیا بدون رقیب باشد.

این روزنامه نگار در ادامه نوشت: این فرصتی تازه برای حضور الهلال در ملاقات فینال نسخه بعدی لیگ قهرمانان آسیاست. سه تیمی که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان قبلی برابر الهلال به میدان رفتند، در نسخه بعدی حضور ندارند چرا که النصر نیز جواز حضور در این پیکار ها را به دست نیاورده است.

همه چیز در نسخه بعدی برای قهرمانی الهلال آماده است به جز اینکه فینال به صورت تک مسابقه و در شرق آسیا برگزار می گردد، اما در هر صورت ما قرار است در فینال بازی کنیم.

یکی از صفحات هواداری پرمخاطب الهلال نیز با اشاره به حذف استقلال و پرسپولیس نوشت که نهمین جام آسیایی الهلال در دسترس است.

این صفحه هواداری به 4 قهرمانی این تیم در جام باشگاه ها و لیگ قهرمانان آسیا، 2 قهرمانی جام در جام آسیا و 2 قهرمانی سوپرجام آسیا اشاره نموده و مدعی شده قهرمانی نهم الهلال در آسیا در دسترس است.

البته الهلال تنها تیم عربستانی نیست که هوادارانش اعتقاد دارند با حذف استقلال و پرسپولیس، راه برای حضور آن ها در فینال فراهم شده است.

بعضی از صفحات هواداری باشگاه الشباب عربستان نیز حذف سرخابی های مرکز را فرصتی بزرگ برای تیمشان دانسته و نوشته اند شرم بر الشباب که اگر نتواند با این شرایط راهی ملاقات فینال گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3749

به "شادی عربستانی ها از حذف استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی عربستانی ها از حذف استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید