روایت 20 ساعت دلهره از زبان مردی که پسرش را در جنگل گم کرد ، کودک 3ساله شب را در جنگل با سگ ها گذراند

به گزارش هنجس بلاگ، پدر پسربچه 3ساله ای که روز گذشته در جنگل های گلستان گم شده بود و امروز پیدا شد، 20 ساعتِ دلهره آوری را که تا پیدا شدن فرزندش از سر گذرانده و نیز شبی را که بچه تنها در جنگل سپری نموده بود، روایت می نماید.

روایت 20 ساعت دلهره از زبان مردی که پسرش را در جنگل گم کرد ، کودک 3ساله شب را در جنگل با سگ ها گذراند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رکنا، پسربچه 3ساله به نام سردار دردی روز گذشته در جنگل های گالیکش استان گلستان گم شد و امروز بعد از 20 ساعت سرگردانی در جنگل به آغوش خانواده اش بازگشت.

پدر سردار در خصوص نحوه گم شدن فرزندش گفت: بعدازظهر آدینه بود که اعضای خانواده با من تماس گرفتند و خبر دادند که پسر سه ساله ام گم شده است.همسرم با برادرهایش و دو فرزند 3 و 8 ساله ام به جنگل های تنگراه رفته بودند.من خیلی سریع خودم را به آنجا رساندم اما قبل از من نیروهای امداد هلال احمر و نیروی انتظامی از راه رسیده بودند.همسرم می گفت که چند دقیقه مشغول آماده کردن ناهار شده بودند که پسربچه بازیگوشم یکدفعه از محل اتراق آنها دور شده و ناپدید شده بود.

  • شبی در دلواپسی

دلهره آمیزترین شب عمرم را تجربه کردم.از شدت اضطراب نمی توانستم چیزی بخورم.

پدر سردار دردی این را می گوید و ادامه می دهد: نیروهای هلال احمر برای پیدا کردن سردار سگ زنده یاب هم آوردند و تا نیمه های شب جنگل را می گشتند اما اثری از پسرم نبود.عملیات جستجو متوقف شد و قرار شد ساعت شش صبح دوباره جستجو را شروع نمایند.اما در کنار نیروهای امداد هلال احمر،اهالی تنگراه هم به صورت خودجوش دنبال پسرم می گشتند.

  • یک کودک با گریه پدرش را صدا می زد

ساعت 6 صبح بود که یکی از اهالی تنگراه به امدادگران هلال احمر گفت،صدای گریه کودکی را شنیده که با زبان ترکمن پدرش را صدا می زده است.

پدر سردار در ادامه گفت: یکی از اهالی که ماجرای گم شدن فرزندم را می دانست با امدادگران تماس گرفته و گفته بود صدای پسرم را شنیده که گریه می نموده و به زبان محلی خودمان می گفته بابا ... بابا ... .اما وقتی او به سمت سردار رفته بود،پسرم ترسیده و فرار نموده بود.

دقایقی بعد امدادگران توانستند سردار را پیدا نمایند و او را به آغوش پدر و مادرش سپردند.

  • کودک 3ساله شب را کنار سگ ها گذراند

از پدر سردار می پرسم:از پسر خردسالتان پرسیدید یک شب را در تنهایی چطور گذراند؟

صدایش هنوز از هیجان پیدا شدن فرزندش می لرزد.در جواب سوالم می گوید:پسرم تمام شب را در تاریکی جنگل سرگردان بوده است.او نمی تواند واضح شرح دهد که شب کجا بوده است اما می گوید خودم تنها بودم و سگ ها اطرافم بودند.

سردار به پدرش گفته بود که نترسیده بوده اما گریه های بی امان او در لحظه ای که صدایش به گوش اهالی روستای تنگراه رسید حکایت از وحشتی دارد که کودک را در برگرفته بود.

هنوز 20 ساعت از گم شدن سردار 3ساله نگذشته بود که او به آغوش خانواده اش برگشت.و با این پیدا شدن معجزه وار،خوشبختانه تراژدی تلخ سرنوشت سها رضا نژاد یک بار دیگر در جنگل های سرسبز تکرار نشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1697

به "روایت 20 ساعت دلهره از زبان مردی که پسرش را در جنگل گم کرد ، کودک 3ساله شب را در جنگل با سگ ها گذراند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت 20 ساعت دلهره از زبان مردی که پسرش را در جنگل گم کرد ، کودک 3ساله شب را در جنگل با سگ ها گذراند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید