سامسونگ با همکاری LumaFusion جان تازه ای به تبلت های اندرویدی می بخشد

به گزارش هنجس بلاگ، سامسونگ در مراسم Unpacked 2022 خود از تبلت های سری گلکسی تب S8 رونمایی کرد اما یکی از مهم ترین اخبار این مراسم، خبر همکاری سامسونگ با LumaFusion بود.

سامسونگ با همکاری LumaFusion جان تازه ای به تبلت های اندرویدی می بخشد

در مراسم دو ساعت قبل سامسونگ شاهد رونمایی از تبلت ها و گوشی های پرچم دار این شرکت بودیم که با قابلیت های بسیار فراوان و مجذوب کننده و همچنین سخت افزاری قدرتمند معرفی شدند. البته در این مطلب قصد داریم به خبری مهم در رابطه با تبلت های این شرکت بپردازیم که به نظر می رسد نبرد تازه ای را با آیپد پروها آغاز کرده اند.

قدرتمندترین و در واقع بهتر است بگوییم اصلی ترین تبلت سامسونگ، گلکسی تب S8 اولترا است که از آن به عنوان رقیبی برای آیپد پرو 12.9 اینچی اپل یاد می شود. معمولا هیچ شرکتی از اندروید جرأت این را ندارد که با اپل و غول های قدرتمندش رقابت کند اما به نظر می رسد سامسونگ تصمیم قصد ندارد به این راحتی ها بازار یکی از مهم ترین گجت های فناوری را به بزرگ ترین رقیب خود واگذار کند.

آیپدها در حال حاضر کاربران زیادی دارند و توسعه دهندگان هم به لطف کیفیت بالای نرم افزار سیستم عامل iPadOS و همچنین قدرت سخت افزاری بی نظیرشان، تمایل شدیدی به استفاده از آن ها دارند. در نتیجه چند سالی هست که به تبلت های اندرویدی کم توجهی می شود. اما سامسونگ با سری تب S8 قصد دارد داستان را عوض کند. خصوصا با اعلام همکاری با LumaFusion که می تواند قطعا کاربران را هنگام خرید تبلت به فکر وادارد.

LumaFusion اما یکی از بهترین و معروف ترین ویرایشگرهای ویدیو برای موبایل به شمار میرود که از آن به عنوان جانشینی قدرتمند برای اپلیکیشن کم نظیر Final Cut در دنیای iPadOS یاد می شود. البته این اپلیکیشن پیش تر فقط به صورت انحصاری در اختیار اپل قرار داشت اما به نظر می رسد دیگر این طور نیست!

این یکی از بزرگ ترین اقداماتی بود که سامسونگ می توانست در راستای زنده کردن نام تبلت های اندرویدی انجام دهد. اندروید واقعا در زمینه اپلیکیشن های مخصوص ادیت عملکرد ضعیفی دارد و از این حیث حتی نزدیک به iOS هم نیست. این اصلا خبر خوبی نیست چرا که گوشی های امروزی دوربین های بسیار قدرتمندی دارند و وجود اپلیکیشن ویدیو واقعا نیاز است تا کاربران یک ویدیو را با گوشی ضبط کرده و در تبلت خود به صورت حرفه ای و راحت تر آن را ویرایش کنند.

حال به لطف سامسونگ و LumaFusion یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین اپلیکشن ها قرار است به اندروید راه پیدا کند و با وجود این اپلیکیشن هایی که به کاربران اجازه می دهند کلیپ های مختلف را با انواع و اقسام فیلترها، جلوه های مختلف و مواردی از این دست ویرایش کنند، قطعا کاربران به این سمت کشیده خواهند شد. البته در ابتدا این اپلیکیشن باید به صورت انحصاری فقط برای محصولات سامسونگ در دسترس قرار داشته باشد و به مرور برای سایر گوشی ها و تبلت های اندرویدی هم عرضه شود.

این اولین باری نیست که سامسونگ اهمیت خود را به توسعه دهندگان نشان می دهد. پیش تر مثلا اپلیکیشن Android audio پر بود از باگ و لگ. این سامسونگ بود که با معرفی درایور Professional Audio، موسیقی دانان را نجات داد تا آن ها بتوانند از اپلیکیشن های صوتی لحظه ای در گوشی های سامسونگ بهترین استفاده را ببرند.

یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده مجذوب کننده و کاربردی که فقط بین محصولات سامسونگ یا بهتر است بگوییم بین گوشی هایی که از قلم پشتیبانی می کنند و تبلت های این شرکت وجود دارد، امکان استفاده از گوشی به عنوان یک تخت آبرنگ است که می توانید با S-Pen رنگ را از درون گوشی انتخاب کرده و به طراحی روی تبلت خود بپردازید.

به صورت کلی گلکسی تب S8 اولترا به عنوان بهترین تبلت اندرویدی با قابلیت های مجذوب کنندهی که گفته شد و همچنین به لطف همکاری سامسونگ و LumaFusion می تواند رقیب قدری برای آیپد پرو باشد و کاربران را به سمت خود جذب کند. حال باید دید در عمل هم این تبلت می تواند واقعا آنطور که گفته شد توانایی ها و قابلیت های خود را به نمایش بگذارد یا خیر.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3686

به "سامسونگ با همکاری LumaFusion جان تازه ای به تبلت های اندرویدی می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ با همکاری LumaFusion جان تازه ای به تبلت های اندرویدی می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید