سرمایه گذاری 990میلیارد ریالی در هتل 4ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری 990میلیارد ریالی در هتل 4ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز اطلاع داد.

سرمایه گذاری 990میلیارد ریالی در هتل 4ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: هتل چهار ستاره مرکز تجارت جهانی از جمله هتل های شاخص تبریز است که با توجه به موقعیت مکانی ویژه خود، مقصد اقامتی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تبریز خواهد بود.

او به میزان حجم سرمایه گذاری در این هتل چهار ستاره اشاره نمود و گفت: هتل مرکز تجارت جهانی تبریز با سرمایه گذاری قریب به 990 میلیارد ریال احداث شده و در حال تکمیل مراحل عمرانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اضافه کرد: این هتل دارای 78 اتاق با ظرفیت 140 تخت است که با بهره برداری از این هتل میزان ظرفیت تخت های اقامتگاه های استان به 11 هزار و 680 خواهد رسید.

او گفت: شروع به کار هتل چهار ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز برای 100 نفر به طور مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد نمود، این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی طی سال های آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 757

به "سرمایه گذاری 990میلیارد ریالی در هتل 4ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 990میلیارد ریالی در هتل 4ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید