سوتی عجیب آمریکایی ها

به گزارش هنجس بلاگ، تیم ملی آمریکا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف پاناما رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. بازیکنان این تیم پس از این پیروزی درخشان در حال خوشحالی بود، اما ناگهان بنری را باز کردند که روی آن عبارت صعود نموده به چشم می خورد. این در حالی است که صعود آن ها به رقابت های جام جهانی 2022 که پاییز سال جاری در قطر برگزار خواهد شد قطعی نشده است. هرچند مسئولان خیلی زود متوجه این اشتباه شده و بنری که در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود بلافاصله جمع شد.

سوتی عجیب آمریکایی ها

کریستین پولیسیچ ستاره تیمش در بازی شب گذشته بود و پیروز شد سه گل از مجموع پنج گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند. این بازیکن درباره اشتباهی که پس از بازی صورت گرفت به MLSSoccer گفت: این افراد نمی دانستیم روی بنر چه نوشته شده است. این بنر فقط به دست آن ها داده شد. وقتی که متوجه این عبارت شدیم به این نتیجه رسیدیم که نیازی به نشان دادن آن نیست، چون هنوز کار ما در این مسابقات تمام نشده و به خوبی از این موضوع خبر داریم.

تیم ملی آمریکا می تواند با پیروزی یا حتی تساوی برابر کاستاریکا حضورش در رقابت های جام جهانی 2022 قطر را قطعی کند. هرچند تفاضل گل قابل توجه آن ها باعث شده که حتی در صورت شکست هم شانس بسیار زیادی برای حضور در این رقابت ها داشته باشند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3733

به "سوتی عجیب آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوتی عجیب آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید