سود بازپرداخت تسهیلات سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش هنجس بلاگ، سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: اگر پرداخت وام حاصل از کارت اعتباری سهام عدالت بیش از یک ماه طول بکشد تبدیل به یک وام سه ساله با سود 18 درصد می شود.

سود بازپرداخت تسهیلات سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، حسین فهیمی پس از جلسه شورای عالی بورس در جمع خبرنگاران در خصوص فروش سهام عدالت افراد به روش غیر مستقیم، گفت: با ورود سه استان قم، ایلام و خراسان جنوبی به بورس هم اکنون بیست میلیون از اشخاصی که روش مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند هم می توانند 60 درصد سهام خود را برای فروش بگذارند. در جلسه امروز به بانکها برای خرید مقطعی سهام اجازه داده شد.

وی افزود: از 10 خرداد تا به امروز بیش از هفت هزار و 600 میلیون تومان دارایی سهام فروخته شده و وجوه آن به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شده است به طور طبیعی می توان گفت که فروش این سهام به صورت تدریجی صورت می گرفت. امروز طبق تصمیمی که در شورای عالی بورس گرفته شد از این به بعد قرار بر این است که این سهام به طور تجمیع شده و بلوکی در کارگزاری ها به فروش برسد.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت شرح داد: وقتی یک دارایی در یک نماد بین چند کارگزاری توزیع می شد که امکان تجمیع آن ها وجود نداشت و زمان واریز سود حاصل از فروش به طول می انجامید، اما الان قرار است همه تقاضا ها جمع شود بعد به فروش برسانند.

فهیمی گفت: در حال حاضر بانک ملی امکان اعتبار دهی را برای متقاضیان فراهم کرده و سایر بانک ها هم اعلام آمادگی کرده اند که حاضر هستند بین 60 تا 80 درصد به افراد تسهیلات دهند. اگر سهامداران وام حاصل از این تسهیلات را تا خاتمه یک ماه تسویه کنند هیچ هزینه مالی به آن ها تعلق نمی گیرد، ولی اگر پرداخت آن از سه ماه بگذرد تبدیل به یک وام سه ساله با سود 18 درصد می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1618

به "سود بازپرداخت تسهیلات سهام عدالت چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود بازپرداخت تسهیلات سهام عدالت چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید