شریفات: پرسپولیس در این چند سال شایسته قهرمانی بوده است، شاهین، گل گهر و پیکان سقوط نمی کنند

به گزارش هنجس بلاگ، اسماعیل شریفات، مهاجم تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: امیدوارم لیگ برتر در این فصل نیمه کاره نماند و 9 هفته پایانی برگزار شود.

شریفات: پرسپولیس در این چند سال شایسته قهرمانی بوده است، شاهین، گل گهر و پیکان سقوط نمی کنند

اسماعیل شریفات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط مبهم مسابقات لیگ برتر و نظرهای مختلفی که پیرامون تعطیلی یا ادامه بازی های این فصل مطرح شده است، گفت: من معتقدم که بازی های این فصل باید به اتمام برسد. از ابتدای فصل هر تیمی با هدفی خاص در این مسابقات شرکت کرد و این صورت خوشی ندارد که بازی ها نیمه کاره بماند و چیزی هم مشخص نشود. مسئولان می توانند با در نظر دریافت شرایطی خاص، بازی ها را برگزار کنند. حتی قرار است در اروپا هم در بیشتر کشورها، مسابقات فوتبال برگزار شود.

شریفات در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت ادامه بازی ها نگران سقوط احتمالی شاهین نیستید؟ بیان نمود: ما به هیچ عنوان نگران نیستیم و نتایج ما در شروع نیم فصل دوم نشان می دهد که پیشرفت داشتیم. اگر لیگ برتر ادامه پیدا کند ما نتایج خوبی می گیریم، ولی فکر می کنم برخی دوست ندارند بازی ها ادامه داشته باشد. نظر من این است که اگر بازی ها ادامه پیدا کند تیم هایی مثل شاهین، گل گهر و پیکان سقوط نمی کنند و ممکن است تیم هایی که چند پله بالاتر قرار دارند، سقوط کنند.

بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط این تیم و شانس موفقیت آبی پوشان با فرهاد مجیدی شرح داد: پرسپولیس در این چند سال ثبات داشته است و با برانکو سه بار قهرمان لیگ برتر شد که در هر سه فصل مستحق قهرمانی بود. اگر به مجیدی هم سه سال فرصت بدهند قطعاً می تواند استقلال را به قهرمانی برساند. در فوتبال ثبات موضوع بسیار مهمی است.

شریفات راجع به عملکرد خودش در این فصل گفت: شرایط در پیکان برای من خوب نبود و جدایی از این تیم تصمیم درستی بود. خوشحالم که شاهین را انتخاب کردم و این بهترین انتخاب برای من بود. در بازی هایی که انجام دادم عملکرد مثبتی داشتم و امیدوارم در ادامه هم بهترین بازی ها را برای تیم شاهین انجام دهم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 815

به "شریفات: پرسپولیس در این چند سال شایسته قهرمانی بوده است، شاهین، گل گهر و پیکان سقوط نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: پرسپولیس در این چند سال شایسته قهرمانی بوده است، شاهین، گل گهر و پیکان سقوط نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید