شکوه پسر حامد غفاری از خانه نشینی بخاطر کرونا

به گزارش هنجس بلاگ، آخرین خبر/ حامد غفاری با انتشار این عکس نوشت: من سام غفاری، 20 ماهه، نمی دونم تقصیر کی بود! برام هم مهم نیس که کی باعث شده خونه نشین بشم! کاری هم به بحثا و دعواهای ادم بزرگا ندارم که هر روز انگشتشون رو به سمت همدیگه می گیرن و داد میزنن: بی تدبیری این یا اون دلیل محروم شدن من از کمترین حقوقم که بازی کردن بوده شده . اینا اصلا به من ربطی نداره . من همه جهانم رو تو چهره مامان و بابام می بینم . اگه یک روز بهم خوش نگذره مقصر مامانمه. اگه دَدَر رفتنم قطع شده همه تقصیر گردن بابا حامدمه . من نمی دونم و نمی فهمم این چیزا رو . من فقط می دونم هر روز باید دَدَر برم و بازی کنم . راستی فکر کنم دو هفته میشه پار نرفتم ... خونه بازی مادر و کودک نرفتم ... دست بابا و مامان رو نگرفتم برم یکجایی که خیلی شلوغه راه برم و بدوم... خیلی وقته ادم ها و بجه های هم سن و سالم رو ندیدم و تو صورتشون نگاه نکردم و نخندیدم ... دو هفته!! دو هفته واسه شما آدم بزرگا دو هفته است . واسه من بیشتر از یک عالمه دقیقه و ثانیه است . یک جهان از این جهان گله دارم اما فقط مامان و بابا رو میشماسم و حق دارم عصبانیتم رو سر اونا خالی کنم ... نمی دونم تا کی قراره اینطوری بمونه شرایطم ... فقط از مامان مریم و بابا حامد می خوام زودتر یه فکری بکنن . بابا حامد جلسه زیاد می رفت قبلا ... الان فقط میره تو تلویزیون و میاد.. بابا حامد گاهی به مامان میگه فقط خدا باید به دادمون برسه ...خب نمیشه یک جلسه هم با خدا بزاره؟؟ بهش بگه دلش واسه ما بچه ها بسوزه؟؟؟ بابا حامد باید زودتر همه چیزو مثل قبل کنه... مامان مریم هم باید دوباره من رو ببره پارک و بزاره من بازی کنم . خسته شدم اونقدر تو خونه موندم ... مامان مریم هم همش داره یک چیزایی رو روی در و دیوار خونه و وسایلمون اسپری میکنه و میگه کرونا نابود شو ... مگه این کرونا کیه که اینقدر قویه؟؟؟ کیه که تونسته زورش به بابا حامدم برسه؟؟ من خیلی خوشحالم که شما رو دارم و میفهمم این روزا سعی می کنین حواسم رو پرت کنین تا عشق ددَر رو یادم بره ... اما یادم نمیره... همش تقصیر شماست ..!

شکوه پسر حامد غفاری از خانه نشینی بخاطر کرونا

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

پ.ن: این روزا جدای از استرس ها و نگرانی ها تا می تونین با بچه هاتون وقت بزارین و سرگرمشون کنین... شاید ما خونه مشینی خیلی اذیتمون نکنه... اما اگه همش نه حداقل نصف دنیای بچه ها خراب شده ... حواسمون بهشون باشه.

منبع: همگردی
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 240

به "شکوه پسر حامد غفاری از خانه نشینی بخاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوه پسر حامد غفاری از خانه نشینی بخاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید