شگفت انگیز ترین بناهای دبی را بشناسیم

به گزارش هنجس بلاگ، دبی شهری است رویایی شهری که نظیرش را کمتر مشاهده می کنید. این شهر مجموعه ای است از برترین های جهان از معماری فوق العاده گرفته تا امکانات بی نظیر می توانید به معنای واقعی تجمل و کیفیت را در آن تجربه کنید. اما یکی از دیگر مسائلی که در معروفیت دبی نقشی پررنگ را ایفا می نموده بحث شهرسازی و معماری شهری در دبی است. از آسمان خراش های سربه فلک کشیده گرفته تا جزیره مصنوعی همه را میتوان در دبی شاهد بود در این مقاله به شگفت انگیز ترین آثار معماری سری می زنیم با خبرنگاران همراه باشید.

شگفت انگیز ترین بناهای دبی را بشناسیم

Burj Khalifa

یکی از خاص ترین بناهای حال حاضر در دبی برج خلیفه است که به عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته می گردد. این اسمان خراش 828 متری از عجایبی است که در توردبی خود با ان برخورد خواهید کرد. طرح این برج که اقتباسی است از طبیعت و یک گل صحرایی در معروفیت ان نقشی موثر را ایفاء نموده است. این برج به وسیله 27 پارک احاطه شده بزرگ ترین فواره جهان را هم در حوالی همین برج مشاهده می کنید. این فواره به وسیله 6600 پروژکتور رنگی تزئین شده اند. می توان گفت که مجموعه برج خلیفه، فواره معروفش و پارک های حوالی از جذابیت های خاص توردبی برای گردشگران محسوب می شوند.

Dubai Mall

دبی مال به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید جهان جذابیت های خاص خود را به گردشگران تور دبی عرضه می نماید. این مرکز خرید با مساحت 1124000 متر مربع فضایی فوق العاده را به علاقه مندان به خرید ارائه نموده است به گونه ای که می توانند هرآنچه که در نظر دارند را در این مجموعه پیدا نمایند. برای بازدید از این مرکز خرید تور یک روزه ای را برنامه ریزی کنید چراکه قرار است از مجموعه ای شامل 150 رستوران، آکواریوم، باغ وحش ، پارک موضوعی ، پیست اسکی ، آبشار، هتل و معروف ترین فروشگاه های جهان را در توریک روزه خود بازدید نمائید.

Burj Al Arab

برج العرب با ارتفاع 280 متر از دیگر شگفتی های معماری در دبی است. این برج در مرکز یک جزیره مصنوعی ساخته شده و به عنوان لوکس ترین هتل جهان جذابیت های خاص خود را به گردشگرا تور دبی ارائه می دهد.این هتل اولین مجموعه ای است که توانسته 7 ستاره کیفیت را دریافت کند اگرچه در کنار خدمات تراز اول و حال و هوای خاص باید به قیمت نجومی اقامت در این هتل هم اشاره نمود. اگر در قالب توردبی به این شهر وارد شده اید و به فکر اقامت در برج العرب هستید ضروری است بدانید برای هر شب اقامت در این هتل ملزم به پرداخت حد اقل 18.716 دلار خواهید بود .

Atlantis Hotel

جزایر پالم به عنوان یکی از خاص ترین جزایر مصنوعی جهان مجموعه ای از شگفت انگیز ترین ها را درخود دارد. این جزیره درخت شکل در امتداد نوار ساحلی دبی و در جوار خلیج فارس واقع شده است.یکی از فوق العاده ترین بناهایی که میتوان در این محدوده به آن اشاره نمود هتل اتلانتیس است که طراحی خاص و منحصر به فرد خود را به گردشگران توردبی عرضه می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3866

به "شگفت انگیز ترین بناهای دبی را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیز ترین بناهای دبی را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید