صانعی: رعد پدافند، نماینده بوکس ایران در مسابقات ارتش های جهان خواهد بود

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: در 9 رشته مقرر شده که نیروهای مسلح در رقابت های ارتش های جهان شرکت داشته باشند که در این بین رشته بوکس نیز به باشگاه رعد پدافند محول شده است.

صانعی: رعد پدافند، نماینده بوکس ایران در مسابقات ارتش های جهان خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، محمد صانعی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی رعد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره اهداف و برنامه های این باشگاه در سال 1400 گفت: برابر با مصوبه ارتش در سال جدید، باشگاه رعد پدافند هوایی در 10 رشته در سوپرلیگ کشور مجوز حضور پیدا کرده است. در هفت الی هشت رشته در لیگ های دسته یک و دسته دوم نیز شرکت خواهیم کرد. همچنین مسابقات تعدادی از رشته ها مثل کاراته و تنیس روی میز از سال قبل باقیمانده است. در این 2 رشته ما امید زیادی داریم که رتبه خوبی را به دست بیاوریم.

وی در ادامه اعلام نمود: همینطور در سال جدید به علت شرایط ویژه کرونا، باشگاه رعد پدافند تمرکز خود را بیشتر روی ورزش های همگانی برای پرسنل تحت امر خودش گذاشته است. رشته هایی از قبیل کوه پیمایی، ورزش های صبحگاهی منظم و پیاده روی های دسته جمعی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مهمترینِ این رشته ها است. در قالب همایش ها و جشنواره ها برنامه های ویژه ای را برای خانواده های پرسنل داریم که اقدامات لازم در این راستا اجرا شده است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی رعد پدافند هوایی ارتش همچنین اذعان داشت: در رشته هندبال امسال برای اولین بار در سوپرلیگ حضور خواهیم داشت. ما سال قبل قهرمان لیگ یک شده بودیم و حالا در سوپر لیگ حاضر هستیم. در رشته های جودو و بدمینتون هم توانستیم در فصلی که گذشت عنوان قهرمانی را مال خود کنیم و برای دفاع از عنوان خود پا به این رقابت ها می گذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که سال 1399 برای باشگاه رعد پدافند چگونه گذشت، گفت: سال 1399 سال پرباری برای باشگاه رعد پدافند بود. علاوه بر 2 عنوان ذکر شده، باشگاه رعد پدافند توانست در رشته واترپلو عنوان سومی لیگ برتر را از آن خود کند و در لیگ دسته دوی فوتسال، عنوان نایب قهرمانی به دست آمد و راهی لیگ یک شدیم.

صانعی در ادامه راجع به مسابقه ارتش های جهان شرحاتی را ارائه کرد و گفت: برای مسابقات ارتش های جهان قرار است تیم های مختلفی را با هماهنگی ستاد ارتش اعزام می کنیم. در 9 رشته مقرر شده که نیروهای مسلح شرکت داشته باشند که از این 9 رشته، چهار رشته به ارتش واگذار شده است. در این بین رشته بوکس نیز به باشگاه رعد پدافند محول شده است تا تیم را جمع کنیم و در ماه سپتامبر به روسیه اعزام کنیم. البته که در هشت رشته دیگر هم نفرات منتخب ما به تیم های دیگر می فرایند تا برای موفقیت ایران کمک کنند.

وی در ادامه افزود: این 9 رشته که پیش تر به آن اشاره کردم پنج گانه نظامی در سوئد، دوچرخه سواری در فرانسه، جودو در فرانسه، تیراندازی در پاکستان، چتربازی در قطر، پنج گانه دریایی در فنلاند، فوتبال در مصر و کشتی که به میزبانی جمهوری اسلامی ایرانی در آبان ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد؛ هستند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی رعد پدافند هوایی ارتش در پایان شرح داد: این 9 رشته بین نیروهای نظامی تقسیم شده است. با توجه به اینکه پایگاه قهرمانی رشته های جودو و کشتی، باشگاه رعد پدافند است؛ در این 2 رشته هم بیشتر نفرات از مجموعه ما انتخاب و برگزیده شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3035

به "صانعی: رعد پدافند، نماینده بوکس ایران در مسابقات ارتش های جهان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: رعد پدافند، نماینده بوکس ایران در مسابقات ارتش های جهان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید