ضبط تصاویر نمایشگر با اندروید 11

به گزارش هنجس بلاگ، این سیستم عامل بهتر از اندروید 10 از شبکه های نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می نماید و یکی از قابلیت های جذاب آن حباب های پیغام رسان برای کسب اطلاع راحت تر از دریافت پیغام جدید است که قبلا در پیغام رسان فیس بوک موجود بود.

ضبط تصاویر نمایشگر با اندروید 11

گوگل خاتمه نسخه جدید سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید 11 را که می تواند بدون احتیاج به نرم افزار اضافی تصاویر نمایشگر را ضبط کند، عرضه کرد.

نسخه فعلی سیستم عامل اندروید به طور آزمایشی در ماه ژوئن عرضه شده بود و قرار است از امروز به طور عمومی عرضه گردد. از جمله دیگر امکانات اندروید 11 می توان به سازماندهی سریع اطلاعات و فایل برای دسترسی راحت تر به آن ها با حفظ امنیت اشاره نمود.

این سیستم عامل بهتر از اندروید 10 از شبکه های نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می نماید و یکی از قابلیت های جذاب آن حباب های پیغام رسان برای کسب اطلاع راحت تر از دریافت پیغام جدید است که قبلا در پیغام رسان فیس بوک موجود بود.

از این طریق با کلیک روی هر حباب پیغام های قبلی به همراه قابلیت تایپ پیغام جدید در دسترس قرار می گیرد و احتیاجی به باز کردن کل برنامه نیست.

در راستای افزایش امنیت اندروید 11 از این پس می توانید به برنامه ها برای دسترسی موقت به دوربین، میکروفن، عکس ها، موقعیت مکانی و ... دسترسی بدهید تا برنامه های مذکور نتوانند به طور دائم به این اطلاعات دسترسی یابند.

به روزرسانی اندروید 11 فعلا برای بعضی گوشی های پیکسل، وان پلاس، شیائومی، اوپو و ریل می در دسترس قرار گرفته است.

منبع: فرادید
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1738

به "ضبط تصاویر نمایشگر با اندروید 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضبط تصاویر نمایشگر با اندروید 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید