عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه در کنسرسیوم بین المللی آرتمیا

به گزارش هنجس بلاگ، عضو هیئت علمی پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروری دانشگاه ارومیه، به اسم یکی از 10 عضو اصلی کنسرسیون بین المللی پرورش آرتمیا تحت حمایت سازمان خواروبار ملل متحد (فائو) انتخاب شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه در کنسرسیوم بین المللی آرتمیا

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، پروفسور ناصر آق، عضو هیئت علمی پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروری دانشگاه ارومیه، به اسم یکی از 10 عضو اصلی کنسرسیون بین المللی پرورش آرتمیا تحت حمایت سازمان خواروبار ملل متحد (فائو) انتخاب شد.

این کنسرسیوم تحت مدیریت پروفسور پاتریک سورگلوس، بنیانگذار مرکز رفرانس جهانی آرتمیا دانشگاه گنت بلژیک فعالیت می کند و اساتید برجسته آرتمیا از دانشگاه های بلژیک، چین، ویتنام، ایران، تایلند، مالزی، هندوستان، بنگلادش، برزیل و کنیا به اسم اعضای اصلی کنسرسیوم انتخاب شده اند.

تا به امروز جلسات متعدد اعضای کنسرسیوم، وبینار ارائه یافته های علمی در ارتباط با فراوری آرتمیا و یک کارگاه بین المللی پرورش آرتمیا در بنگلادش بصورت انلاین برگزار شده است و دکتر آق نتایج تحقیقات و فعالیت های اجرایی پژوهشکده آرتمیا را در قالب دو سخنرانی تحت عناوین تاریخچه فراوری آرتمیا در ایران و پرورش آرتمیا در استخر های خاکی و بتنی در ایران ارائه نمودند.

سازمان فائو در کنفرانس بین المللی تکثیر و پرورش آبزیان که بزودی در 25 سپتامبر در شانگ های چین برگزار می شود بخش مهمی را به ارائه یافته های اعضای کنسرسیوم بین المللی آرتمیا اختصاص داده است و دکتر آق یکی از سخنرانان اصلی آن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3464

به "عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه در کنسرسیوم بین المللی آرتمیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه در کنسرسیوم بین المللی آرتمیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید