فناوران دانشگاه حکیم سبزواری 32 میلیارد تومان محصولات تولیدی در بازار عرضه کردند

به گزارش هنجس بلاگ، فناوران دانشگاه حکیم سبزواری توانستند در سال 99 بیش از 32 میلیارد تومان از محصولات تولیدی خود را در بازار های مختلف به فروش برسانند.

فناوران دانشگاه حکیم سبزواری 32 میلیارد تومان محصولات تولیدی در بازار عرضه کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز رشد و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری در قالب طرح اینفوگرافیک دستاورد های خود در سال 99 را تشریح کرد.

براساس این گزارش، مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری تا 300 میلیون تومان بودجه از وزارت علوم برای توسعه فعالیت های دانش بنیان و پژوهش های فناورانه جذب نموده است. همچنین 300 میلیون تومان از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دریافت نموده است.

در سال گذشته، مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری به فناوران حاضر در این مرکز 300 میلیون ریال تسهیلات پژوهشی اعطا نموده است.

خرید دستگاه های پرینتر سه بعدی، کامپیوتر های رومیزی، تجهیزات اداری و آزمایشگاهی از دیگر اقدامات مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری در سال گذشته بوده است.

فناوران این مرکز در سال گذشته توانستند تا 32 میلیارد تومان محصولات تولیدی خود را در بازار های مختلف به فروش برسانند شرکت نوین صنعت آفتاب نیز مجوز دانش بنیانی را به عنوان سومین شرکت دانش بنیان در این مرکز، به دست آورد.

افتتاح و تجهیز کامل مرکز نوآوری و شکوفایی در دانشگاه حکیم سبزواری، ارزیابی شرکت های مرکز رشد از سوی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، برگزاری وبینار ها و کمپین های آموزشی و تخصصی برای فناوران و تکمیل اطلاعات شرکت های مستقر در این مرکز در سامانه پارک علم و فناوری خراسان رضوی و سامانه سدف وزارت علوم، از دیگر اقدامات این مرکز در سال گذشته بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3063

به "فناوران دانشگاه حکیم سبزواری 32 میلیارد تومان محصولات تولیدی در بازار عرضه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوران دانشگاه حکیم سبزواری 32 میلیارد تومان محصولات تولیدی در بازار عرضه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید