لزوم توجه والدین به ورزش دانش آموزان در خانه

به گزارش هنجس بلاگ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: والدین به ورزش دانش آموزان درخانه به دلیل تعطیلی اجباری مدارس، ناشی ازشیوع بیماری کرونا همانند سایر درس ها توجه نمایند.

لزوم توجه والدین به ورزش دانش آموزان در خانه

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران فرشید علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: استمرارفعالیت تربیت بدنی دانش آموزان استان درایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوه ویروس کرونا، درقالب اجرای طرح ورزش در خانه پیگیری ودرحال اجراست.

وی گفت: این طرح به منظور حفظ نشاط ، شادابی وانجام فعالیت های بدنی برای دانش آموزان با مشارکت معلمان تربیت بدنی دردستور کاری قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه آموزش درس تربیت بدنی با استفاده از کانال و رسانه های آکادمی درفضای مجازی درقالب کلیپ های ورزشی تدوین شده است.

علیزاده بیان داشت: با توجه به شرایط موجود جامعه واینکه دانش آموزان بیشتر وقت خود را درخانه به سر می برند و تحرک لازم را ندارندکه این موضوع خود آسیب های جدی و فراوانی به دنبال خواهد داشت.

وی توضیح داد: دراین شرایط خاص ضرورت دارد والدین به انجام حرکات ورزشی دانش آموزان درخانه توجه کنندتا فرزندانشان اضافه وزن پیدا نکنند و روحیه شادابی داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: دراجرای این طرح ارسال و انتشار فیلم ها و تصاویر کاربردی و متناسب با سن و جنس واز همه مهم تر قابلیت اجرا درمحیط منزل مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: نمونه فیلم های معلمان تربیت بدنی استان مبتنی براهداف و سرفصل های درسی تربیت بدنی در سال تحصیلی 99-98 است .

علیزاده با بیان اینکه تربیت بدنی یک درس به شمار می رود، یادآورشد: برای کنترل و پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، سرفصل هایی به منظور ارائه درس تربیت بدنی به دانش آموزان در شبکه آموزش توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تهیه و درحال پخش است.

استان البرز500 هزار دانش آموز دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 316

به "لزوم توجه والدین به ورزش دانش آموزان در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه والدین به ورزش دانش آموزان در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید