لوشامپیونه، فرار پاری سن ژرمن از شکست در وقت های تلف شده، راموس اخراج شد، ایکاردی ناجی شاگردان پوچتینو

به گزارش هنجس بلاگ، هفته نوزدهم لوشامپیونه فرانسه با توقف پاریسی ها در شب اخراج مدافع میانی اسپانیایی شان، پیروزی لیل و موناکو و تساوی مارسی به خاتمه رسید.

لوشامپیونه، فرار پاری سن ژرمن از شکست در وقت های تلف شده، راموس اخراج شد، ایکاردی ناجی شاگردان پوچتینو

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته نوزدهم، هفته پایانی نیم فصل اول لوشامپیونه در فصل 22-2021 شب گذشته (چهارشنبه) به صورت همزمان برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خانه تیم لوریان به تساوی یک - یک رضایت داد.

در این مسابقه مونکوندویت در دقیقه 40 گل نخست را برای لوریان به ثمر رساند. پاریسی ها تا اواخر بازی از حریف خود عقب بودند و 10 نفره شدن شان به خاطر اخراج سرخیو راموس پس از دریافت کارت زرد دوم کار آنها را سخت تر هم کرد، اما مائورو ایکاردی مهاجم آرژانیتنی این تیم در دقیقه اول وقت های تلف شده نیمه دوم، پاس اشرف حکیمی را به گل تساوی و نجات بخش PSG تبدیل کرد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسی ها از ابتدا تا سرانجام در این بازی حضور داشت. کیلیان امباپه به علت محرومیت و نیمار به علت مصدومیت این بازی را از دست دادند.

راموس در حالی در دقیقه 86 این بازی اخراج شد که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود. پاری سن ژرمن با این نتیجه برای چهارمین بار در فصل جاری مساوی کرد و با 46 امتیاز - 13 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول - به تعطیلات زمستانی رفت.

در دیگر بازی مهم هفته نوزدهم تیم مارسی در خانه خود استادیوم ولوودروم مقابل تیم رمس به تساوی یک - یک رضایت داد. اکیتیه در دقیقه 75 برای رمس گل اول را زد و دیمیتری پایت در دقیقه هفتم وقت های تلف شده نیمه دوم این بازی پربرخورد، از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای مارسی زد. دینگ در دقیقه 85 از مارسی و گراویلون در دقیقه 7+90 از رمس اخراج شدند. مارسی با این تساوی 33 امتیازی شد، اما رده دوم را به تیم نیس تقدیم کرد البته با یک بازی کمتر.

نتایج سایر بازی ها به توضیح زیر است:

بوردو 2 - لیل 3

لیون یک - متز یک

موناکو 2 - رن یک

مون پولیه 4 - آنژه یک

نیس 2 - لانس یک

سن اتین صفر - نانت یک

ترویه یک - برس یک

بعلاوه مصاف تیم های کلرمون فوت و استراسبورگ به علت شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3651

به "لوشامپیونه، فرار پاری سن ژرمن از شکست در وقت های تلف شده، راموس اخراج شد، ایکاردی ناجی شاگردان پوچتینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوشامپیونه، فرار پاری سن ژرمن از شکست در وقت های تلف شده، راموس اخراج شد، ایکاردی ناجی شاگردان پوچتینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید