لیگ برتر فوتبال به تعویق نمی افتد، نامه نگاری جدید برای فوتسال

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با شیوع موج جدید ویروس کرونا و بالا رفتن آمار مبتلایان و درگذشتگان ابهاماتی در مورد ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایجاد شده است. این در حالی است که لیگ برتر فوتسال هم شروع نشده و این موضوع اعتراض باشگاه های فوتسالی را در پی داشته است.

لیگ برتر فوتبال به تعویق نمی افتد، نامه نگاری جدید برای فوتسال

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال به رادیو تهران گفت: رقابت هایی که از قبل برنامه ریزی شده است مثل لیگ فوتبال بر اساس همان پروتکل و با سخت گیری برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: تا الان صحبتی از تعویق لیگ برتر فوتبال نبوده است. طبق برنامه، با نظارت ما و بر اساس پروتکل ها مسابقات انجام می گردد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط برگزاری لیگ برتر فوتسال توضیح داد: استعلامی از وزارت بهداشت داشتیم و جوابش چند روز پیش آمد که اجازه برگزاری اردو و رویدادهای ملی را داده بودند. تماس گرفتیم و گفتیم وقتی مسابقات لیگ فوتبال و هندبال و خیلی از رشته های داخل سالن صورت گرفته است، دلیلی برای برگزار نشدن فوتسال نیست. امروز هم نامه ای آماده نموده ایم برای جواب دریافت در مورد لیگ برتر فوتسال. پروتکل های فوتسال تایید شده است. چند جلسه برگزار کردیم و دلیل آوردیم و قرار شد مکاتبه کنیم تا شاید مجوز بگیریم.

مسجدی گفت: چند بار وحید شمسایی (سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند) با من تماس گرفت. آنها دارند تمرین می نمایند دریغ از یک مسابقه. اگر قرار بر برگزاری لیگ برتر فوتسال نبود دلیل بر این همه تمرین هم نبود. خدا می داند هر روز یا یک روز در میان دنبال کار فوتسال هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2127

به "لیگ برتر فوتبال به تعویق نمی افتد، نامه نگاری جدید برای فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال به تعویق نمی افتد، نامه نگاری جدید برای فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید