ماسک ضدکرونای سه بعدی در راه بازار

به گزارش هنجس بلاگ، جدیدترین ماسک ضد کرونا Bespoke با فناوری هوش مصنوعی طراحی شده و پس از چاپ سه بعدی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ماسک ضدکرونای سه بعدی در راه بازار

امروزه با شیوع کرونا بازار طراحی و ساخت ماسک های گوناگون داغ تر از همواره شده است، به گونه ای که همه روزه شاهد رونمایی گونه ای از ماسک فناوارنه در بازارهای جهانی هستیم. اما جدیدترین مدل فناوارنه ماسک صورت، این بار با ایده ای متفاوت رونمایی شده است. چرا که این فناوری از هوش مصنوعی بهره گرفته و پس از اندازه گیری دقیق ارگونومی صورت کاربر، ماسکی متناسب و کاملا اختصاصی طراحی نموده و پس از چاپ در اختیار انها قرار می دهد.

فیلترهای این ماسک از فیلترهای N95 الگوبرداری شده و جلوی ورود 98٪ از باکتری ها، ویروس ها از جمله کرونا را می گیرد. فیلترها قابل تعویض بوده و اجازه تنفس هوای تازه را به کاربر می دهد.

این ماسک بسیار منعطف بوده و به راحتی در صورت کاربر قرار گرفته و از ورود هرگونه ویروس از جمله کرونا به سیستم تنفسی و ریه های کاربر جلوگیری می نماید.

اما این ماسک سه بعدی چگونه اندازه گیری شده و بدست کاربر می رسد؟

فرایند اندازه گیری و سفارش این فناوری بسیار ساده است. چرا که شما میتوانید با دنبال کردن راهنمای آنلاین، تصویر صورت خود را در اختیار کمپانی سازنده این ماسک قرار داده و منتظر بمانید. به محض ارائه تصویر صورت، هوش مصنوعی دست بکار شده و اندازه گیری دقیق را اغاز نموده و در اختیار چاپگر سه بعدی قرار می دهد.

شما می توانید این ماسک قابل شستشو را برای بچه ها خود نیز سفارش دهید. برای این کار باید تصویر صورت فرزند خود را به صورت انلاین در اختیار این کمپانی قرار دهید تا پس از اندازه گیری ماسکی کاملا منعطف، نرم و بسیار ظریف طراحی شده و برای شما ارسال گردد. کاربران همچنین می توانند علامت و یا نشانه ای کاملا اختصاصی را برای چاپ سفارش داده و با این اقدام یک ماسک کاملا شخصی تحویل بگیرند.

در صورت تمایل به خرید ماسک ضدکرونای سه بعدی Bespoke می توانید به وب سایت ایندی گوگو مراجعه نموده و این فناوری بسیار جذاب را در دو رنگ سفید و سیاه با قیمتی برابر 99 دلار پیش خرید کنید.

بیشتر بخوانیم: ماسک ضدکرونا ساخته شد

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 898

به "ماسک ضدکرونای سه بعدی در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک ضدکرونای سه بعدی در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید