کرونا در اروپا، تمدید دوران قرنطینه در ایتالیا؛ آمار واقعی مبتلایان در اتریش 3 برابر آمار واقعی

به گزارش هنجس بلاگ، جدیدترین اخبار کرونا در اروپا از تمدید دوران قرنطینه در ایتالیا و سه برابر بودن آمار واقعی مبتلایان به کرونا در اتریش نسبت به آمار رسمی خبر می دهد.

کرونا در اروپا، تمدید دوران قرنطینه در ایتالیا؛ آمار واقعی مبتلایان در اتریش 3 برابر آمار واقعی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، کرونا همچنان در اتحادیه اروپا جولان داده وت لفات و خسارت بیشتری به بار می آورد.

پدر بوریس جانسون: نخست وزیر نمی تواند به سرعت اداره کشور را بر عهده گیرد

جدیدترین اخبار کرونایی از اروپا حاکی از آن است که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس که به دلیل ابتلا به کرونا به بخش آی سی یو رفته بود بعد ازبهبود شرایط از این بخش خارج شد.

با این همه پدر جانسون در اظهاراتی گفته است که بوریس نمی تواند به سرعت دوباره به دفتر کارش بازگردد.

وی در تبادل نظر با یک رسانه چاپ این کشور گفته است: بوریس احتیاج به زمان دارد. من نمی توانم باور کنم که وی بتواند در این مرحله دوباره به محل کار خود بازگردد و بدون گذراندن دوران سازگاری دوباره سکان حکومت را در دست گیرد.

فرانسه داروی مالاریا را برای بیماران کرونا به 50 کشور می فرستد

شرکت داروسازی فرانسوی سانوفی هم می خواهد صد میلیون دوز داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلروکین را برای درمان بیماران کرونایی به 50 کشور جهان بفرستد. این شرکت داروسازی اعلام نموده که ظرفیت فراوری خود برای این دارو را 50 درصد افزایش داده و تا تابستان می خواهد آن را چهار برابر کند. داروی مالاریا به عنوان دارویی برای درمان بیماران کرونایی محسوب شده و در حال حاضر در معالجه بیمران مورد آزمایش قرار می گیرد.

گسترش عملیات پهپادی در آلمان برای نظارت بر محدودیت های کرونایی

اتحادیه پلیس آلمان هم اعلام نموده که به صورت گسترده از پهپادها برای نظارت بر محدودیت های ضد کرونایی در این کشور استفاده می نماید.

هشدار سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره نقض آزادی رسانه در دوران کرونا

سازمان امنیت و همکاری اروپا هم در این باره هشدار داده است که اقدامات اضطراری در دوران کرونا منجر به محدودیت هایی در زمینه آزادی رسانه تبدیل گردد.

آنگرت کرامپ کارن بائر، وزیر دفاع آلمان هم بدون توجه به شیوع ویروس کرونا از پیشبرد عملیات ضد تروریستی ارتش آلمان در منطقه ساحل آفریقا خبر داده است.

وی با اشاره به اینکه تروریست ها بحران کرونا را در نظر نمی گیرند درخواست ها برای سرانجام این گونه ماموریت ها برای مقابله با شیوع کرونا را رد کرد.

وزیر بهداشت آلمان هم از شهروندان خواسته است محدودیت ها و حفظ فاصله اجتماعی را در دوران بحران کرونا و در عید پاک رعایت نمایند.

انستیتو رابرت کخ المان هم از افزایش 266 نفری تلفات کرونایی در آلمان در عرض 24 ساعت گذشته خبر داده و شمار تلفات را جمعا 2373 مورد اعلام نموده است. شمار افراد مبتلا به کرونا هم با 5323 مورد افزایش نسبت به روز گذشته بر اساس ارزیابی این نهاد آلمانی به 113525 نفر افزایش پیدا نموده است.

تمدید شرایط اضطراری در اسپانیا

شرایط اضطراری ضد کرونایی نیز با رای مجلس اسپانیا برای مدت 2 هفته دیگر تمدید شد.

در اسلواکی هم روز پنج شنبه 5 شهرک فقیر نشین اقلیت روما با بیش از 6 هزار سکنه برای مهار شیوع کرونا قرنطینه شد.

تمدید محدودیت های ضد کرونایی در لهستان

دولت لهستان هم روز پنج شنبه محدویتهای اعمال شده برای مهار شیوع کرونا را تمدید کرد. بر اساس اطلاعات نخست وزیر لهستان مرزها تا سوم ماه می (14 اردیبهشت ماه) برای اتباع خارجی بسته خواهد ماند. همه فروشگاه ها به غیر از داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی هم تا 19 آوریل (31 فروردین ماه) بسته خواهد ماند. کلاس های درس، پروازهای بین المللی و سفر با قطارها هم تا 26 آوریل (7 اردیبهشت ماه) به حال تعلیق درخواهد آمد.

تمدید قرنطینه در ایتالیا

دولت ایتالیا هم می خواهد محدودیت های قرنطینه برای شهروندان را تا سوم ماه می (14 اردیبهشت) تمدید کند. جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا می خواهد این خبر را امروز (آدینه) در برابر رسانه ها اعلام کند.

تعداد آمار واقعی مبتلایان به کرونا در اتریش 3 برابر آمار رسمی

نتایج یک آنالیز در اتریش هم نشان می دهد که تعداد افراد مبتلا به این ویروس در این کشور بسیار بیشتر از آمار رسمی اعلام شده است. بر اساس آنالیز اجرا شده در اوایل ماه آوریل تعداد مبتلایان به کرونا در حالی رسما 8500 نفر اعلام شد که تعداد مبتلایان واقعی 28500 نفر بوده است.

بیشترین افزایش مبتلایان به کرونا در عرض 24 ساعت در مجارستان

کشور مجارستان هم از افزایش 210 نفری آمار مبتلایان به کرونا در این کشور در عرض24 ساعت گذشته خبر داده که تا به حال بیشترین افزایش کرونایی ها در عرض 24 ساعت بوده است. به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 1190 نفر رسیده است.

لهستان در آستانه رسیدن به نقطه اوج بحران کرونا

لهستان هم اعلام نموده که احتمالا این کشور در روزهای آینده نقطه اوج بحران کرونا را تجربه خواهد نمود.

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان در کانون های شیوع کرونا در اروپا

براساس آخرین آمارهای منتشر شده کرونا همچنان در کشورهای اروپایی گسترش می یابد و تا به حال در اسپانیا 153222 نفر به کرونا مبتلا شده و 15447 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا هم تا به حال 143626 نفر به کرونا مبتلا شده و 18279 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

آلمان هم به شدت تحت تاثیر این بحران قرار گرفته و تا به حال 118235 نفر به این بیماری مبتلا شده و 2607 نفر هم در اثر این ابتلا جان خود را از دست داده اند.

در فرانسه هم بر اساس آمارهای منتشر شده تا به حال 117749 نفر به این بیماری مبتلا شده و 12210 نفر هم در اثر این بیماری جان خو را از دست داده اند.

آمار مبتلایان به کرونا در انگلیس هم به شدت افزایش پیدا نموده و تا به حال 65077 نفر به این بیماری مبتلا شده و 7978 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

مایکل رات ، معاون وزیر امور خارجه آلمان هم به وابستگی اروپا در بعضی محصولات پزشکی در دوران بحران کرونا انتقاد وارد نموده و وابستگی در بعضی داروهای پزشکی به چین و هند را بسیار دردناک دانست.

پلیس آلمان هم از صبح زود امروز (آدینه) در فرودگاه فرانکفورت آلمان مستقر شده تا به شهروندان رعایت قرنطینه بعد از ورود به این کشور را گوشزد نموده و بر آن نظارت کند.

بر اساس تصمیمات جدیدا اتخاذ شده از طرف دولت آلمان کسانی که از خارج به آلمان سفر می نمایند از این پس باید به مدت دو هفته در قرنطینه خانگی قرار گیرند و گرنه جریمه می شوند.

استفاده از ماسک در لیتوانی اجباری می گردد

در لیتوانی هم استفاده از ماسک برای مهار کرونا اجباری می گردد. بر اساس تصمیمات دولت همه شهروندان از این پس باید در فضاهای عمومی دهان و بینی خود را بپوشانند. این پوشش می تواند با ماسک و یا هر وسیله پوششی دیگر انجام گیرد. متخلفان از این قانون بین 500 تا 1500 یورو و شرکت ها بین 1500 تا 6 هزار یورو جریمه می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 574

به "کرونا در اروپا، تمدید دوران قرنطینه در ایتالیا؛ آمار واقعی مبتلایان در اتریش 3 برابر آمار واقعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، تمدید دوران قرنطینه در ایتالیا؛ آمار واقعی مبتلایان در اتریش 3 برابر آمار واقعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید